اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره‌کل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان:

3 روز ورزش همگانی در هفته برای کارمندان لازم است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره‌کل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان گفت: از اهداف این اداره برپایی ورزش همگانی ویژه کارمندان دولت برای حداقل سه روز در هفته است.

3 روز ورزش همگانی در هفته برای کارمندان لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد جمشیدی ظهر امروز به مناسبت نخستین گردهایی مسئولان ورزش اداره‌‌ها و سازمان‌های دولتی استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار داشت: در ارتباط با سند راهبردی ورزش استان و شهرستان اصفهان با سه مقوله ورزش همگانی، حرفه‌ای و قهرمانی رو به ‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان اصفهان به مقوله ورزش‌های همگانی اهمیت خاصی داده می‌شود، اظهار داشت: اداره ورزش شهرستان اصفهان برای همگام شدن در مقوله ورزش کارمندان دولت آمادگی لازم را دارد.

رئیس اداره‌کل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان از دیگر برنامه‌‌های انجام شده در اداره‌کل ورزش شهرستان اصفهان را گسترش سایت‌های ورزشی سالمندان و بازنشسته‌‌ها عنوان کرد و بیان داشت: در سال 1390 شاهد راه‌اندازی 9 ایستگاه ورزشی ویژه سالمندان در سطح شهرستان اصفهان بودیم.

وی از برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان به ایجاد اماکن ورزشی جدید در خردادماه سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: خانه وزنه‌برداری اصفهان در تمام خاورمیانه بی‌نظیر است.

احمدی تاکید کرد: سالن ورزشی گورت و محمودآباد نیز از دیگر سالن‌های ورزشی است که به زودی شاهد افتتاح آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه تا چند وقت دیگر همایش بزرگ ورزشی کارمندان دولت برپا می‌شود، تصریح کرد: این مراسم بزرگ ورزشی در مجموعه اداری 22 بهمن اجرا می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول