اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان

برترین‌های جشنواره قرآنی نمایش‌های کوتاه رادیویی مشخص شدند

خبرگزاری فارس: در دومین جشنواره‌ قرآنی نمایش‌های کوتاه رادیویی در اصفهان نفرات برتر این جشنواره قرآنی مشخص شدند.

برترین‌های جشنواره قرآنی نمایش‌های کوتاه رادیویی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به همت صدا و سیمای مرکز اصفهان و با همکاری اداره ‌‌کل صدای استان‌‌ها، دومین جشنواره‌ قرآنی نمایش‌های کوتاه رادیویی در هتل آسمان اصفهان برگزار شد.

این جشنواره که با هدف ترویج فرهنگ و هنر مبتنی بر مفاهیم و ارزش‌های والای برگرفته از آموزه‌های قرآنی و با بهره‌گیری از زبان نافذ ادبیات و هنرهای نمایشی در این حوزه در قالب نمایش‌های کوتاه رادیویی بود، آثار برتر در زمینه‌های نویسندگی، تهیه‌کنندگی، کارگردانی، بهترین بازیگر زن و مرد، بهترین افکتور، بخش بازیگری ویژه (بازیگر کودک)، بهترین صدابرداری و بخش جنبی نمایشنامه دومین جشنواره نمایش‌های کوتاه رادیویی (پنج دقیقه‌ای) با محوریت آیه 45 سوره عنکبوت معرفی شدند.

در مجموع بررسی‌های انجام شده، هیئت داوران لوح تقدیر جشنواره را به گروه سازنده نمایش‌های «این راهش نیست» تولید مرکز فارس، «حصار حصین» تولید مرکز اصفهان و «وقت سحر» تولید مرکز مرکزی اهدا کرد.

در بخش تهیه‌کنندگی لیلا اسراری برای نمایش «این راهش نیست» از مرکز فارس رتبه نخست، کمال اخیش برای نمایش «حصار حصین» از مرکز اصفهان رتبه دوم و ابراهیم عاطفی برای نمایش از «زندگی تا مرگ» از مرکز گیلان رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش کارگردانی نیز رتبه نخست از آن کمال اخیش برای نمایش «حصار حصین» شد و آرش جمال‌الدینی برای نمایش‌های «این راهش نیست» و «تصمیم با شماست» از مرکز فارس و ناصر آل‌خمیس برای نمایش «نیمه راه» از مرکز خوزستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش نویسندگی نیز به ترتیب سیدمحمد محمدی برای نمایش «وقت سحر» از مرکز مرکزی و هاجر کوشکی برای نمایش «این راهش نیست» از مرکز فارس و ندا عبداللهی برای نمایش «نیمه راه» از مرکز خوزستان به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

مریم پاکذات نیز برای نمایش «طعم باران» از مرکز مازندران به عنوان بازیگر اول زن شناخته شد.

رتبه نخست بازیگر نقش مرد هم به حمید یوسفی برای نمایش «وقت سحر» از مرکز مرکزی تعلق گرفت و اسکندر رحیمی و جعفر عباسپور از مرکز آذربایجان‌غربی برای نمایش «دعوت» به ترتیب دوم و سوم شدند.

جایزه بخش بازیگری ویژه (بازیگر کودک) نیز به صورت مشترک به ابوالفضل انتظاری و مهلا جعفری برای بازی در نمایش «سجاده» از مرکز یزد اهدا شد.

در بخش صدابرداری نیز صدیقه خداوردی برای نمایش «حصار حصین» از مرکز اصفهان رتبه نخست، علی حسین‌زاده برای نمایش «دعوت» از مرکز آذربایجان‌غربی رتبه دوم و مریم عابد برای نمایش «از زندگی تا مرگ» از مرکز گیلان رتبه سوم را از آن خود کردند، لوح تقدیر در این بخش نیز به معصومه همتی برای تلاش در جهت ضبط نمایش «برگ‌های فروریخته» به شیوه استریو فونیک از مرکز گیلان اهدا شد.

در بخش افکتوری نیز مسعود نصیریان برای نمایش «حصار حصین» از مرکز اصفهان پذیرفته شد.

در بخش جنبی (نمایشنامه) رتبه نخست به مژگان نیک‌طبع برای نمایشنامه «خواب بیداری» از مرکز کرمان، رتبه دوم به امیررضا رئوف برای نمایشنامه «خدای بالای سر» از مرکز خراسان‌رضوی و رتبه سوم به مریم چوپانی برای نمایشنامه «لقمه» از مرکز کیش اختصاص یافت.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول