اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار شهردار باقرشهر با شهردار منطقه 20 عنوان شد

سرعت در روند ساخت پروژه‌ها با گسترش همکاری شهرداری‌ها

خبرگزاری فارس: در دیدار شهردار باقرشهر با شهردار منطقه 20 مطرح شد:‌ گسترش همکاری‌ها و تعاملات دوجانبه شهرداری‌ها موجب تسریع بخشیدن به پروژه‌های مشترک می‌شود.

سرعت در روند ساخت پروژه‌ها با گسترش همکاری شهرداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز در ادامه دیدار مسئولان این منطقه در راستای گسترش تعاملات بین دستگاه‌های اجرایی هم‌جوار، شهردار باقرشهر به دیدار شهردار منطقه 20 رفت.

شهردار منطقه 20 در این دیدار با اشاره به هم‌جواری و تعاملات دو شهرداری در سال‌های گذشته، این تعاملات را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد که این روند همکاری فی ما بین در آینده با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

عظیم بابایی در این دیدار ضمن اشاره به برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اقدام شهرداری منطقه 20 عنوان کرد: مهم‌ترین اولویت کاری شهرداری منطقه 20 تکمیل کردن پروژه‌های عمرانی نیمه تمام، روستاهای حریم و همکاری با شهرداری مرکز در پروژه‌های عظیم اتوبان امام علی (ع) و آزادگان است.

وی در ادامه آمادگی همکاری این نهاد برای تبادل تجربیات و تعامل هر چه بیشتر در زمینه موارد مشترک و نیز عمرانی و مورد علاقه طرفین را اعلام کرد و افزود: ما از هر اقدامی که بر اساس آن بتوانیم خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه دهیم حمایت می‌کنیم.

شهردار باقرشهر نیز در این دیدار به مشترکات و هم‌جواری دو شهرداری اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر با حضور شهرداران متعهد و کاردان در شهرداری منطقه 20، بسیاری از مشکلات برطرف شده و امیدواریم با حضور بابایی این همکاری و هماهنگی‌ها بیشتر شود.

جمشید سعادتمند در ادامه خواستار همکاری هر چه بیشتر در زمینه برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های فرهنگی و تعامل میان این نهاد شد.

پرویز صادقی، رئیس شورای اسلامی نیز در این دیدار از توجه ویژه شهرداری منطقه 20 به وضعیت خانواده‌های معظم شهدا، گسترش فضای سبز و توسعه فرهنگی در شهرری تقدیر و تشکر کرد و خواستار انتقال تجربیات کارشناسان طرفین در این زمینه شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول