اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان:

خدمات بی‌منت دولت در منطقه نماد توسعه و پیشرفت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: خدمات بی‌منت دولت‌ نهم و دهم نماد توسعه، پیشرفت و تحقق بخش عمده آرزوهای دیرینه مردم منطقه است.

خدمات بی‌منت دولت در منطقه نماد توسعه و پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ایوب کرد امروز در حاشیه نمایشگاه جلوه‌های دولت در محل دائمی نمایشگاه‌های زاهدان اظهار داشت: دولت اقدامات بسیار خوبی را در همه زیر ساخت‌ها به‌ویژه راه انجام داده است.

وی افزود: برای مردم استان سیستان‌وبلوچستان دوران خدمت بی‌منت دولت‌های نهم و دهم نماد توسعه و پیشرفت و تحقق بخش عمده آرزوهای دیرینه و مظهر تجلی و تعالی همه جانبه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این استان زرخیز و استراتژیک است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: دولت نهم و دهم اهتمام ویژه‌ای در راستای عمران وآبادانی مناطق شهری و روستایی نشان داده و تحقق‌بخشی در زمینه تحول و توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال و غیره از عمده آرزوهای دیرینه مردم این منطقه است.

کرد بیان کرد: فرآیند توسعه استان با شکل‌گیری دولت نهم و با پشتوانه مردم عزتمند و پرتلاش این مرز و بوم و مشارکت همه جانبه آنها و تمرکز برظرفیت‌های درون استانی و استفاده از کمک‌های ملی شتاب قابل توجهی گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: در دولت نهم و دهم اقدامات، خدمات و پیگیری‌های بسیار زیادی برای رفع محرومیت در کشور و استان صورت گرفته اما از آنجا که نیازها با امکانات و توانمندی‌ها همخوانی ندارد رفع موانع و مشکلات در زمانی کوتاه و آنی امکان‌پذیر نخواهد بود، اما همه به این امر واقف هستند که نهایت تلاش از سوی دولتمردان در کشور و استان برای محرومیت‌زدایی به انجام رسیده است.

 

* خدمات دولت‌های نهم و دهم در بخش راه و مسکن چشمگیر است

وی گفت: خدمات ارزشمند دولت‌های نهم و دهم در بخش مسکن و شهرسازی و همچنین راه و ترابری بسیار درخشان و قابل تقدیر است.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: اگر درک دقیقی از پذیرش مسوولیت داشته باشیم به طور قطع و یقین خدمات اثرگذارتری در بخش‌های مختلف می‌توان ارائه کرد.

وی گفت: با ادغام وزارتخانه‌های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی، هماهنگی و انسجام بیشتری صورت گرفته و کارها با جدیت در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه توسعه هر منطقه با توسعه راه امکان پذیر است، افزود: در طول خدمت دولت نهم و دهم فعالیت‌های بسیار خوبی انجام گرفته که استان را متحول کرده است.

کرد به ساخت‌ راه‌های روستایی اشاره کرد و گفت: تا سال 84، 313 کیلومتر راه روستایی در استان داشتیم و این در حالی است که امروز نزدیک به 4 هزار کیلومتر راه روستایی در دست احداث داریم که تا پایان سال 91 به 5 هزار کیلومتر می‌رسد.

مدیرکل راه‌وشهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان به توسعه محورهای اصلی اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین محور اصلی استان، محور ترانزیتی است که با تزریق اعتبار و پیگیری‌هایی که در دولت نهم و دهم شد، توانستیم محور را به بهره‌برداری برسانیم و شاهد تحویل عظیمی در جنوب شرق کشور باشیم.

وی گفت: برای احداث محور ترانزیتی حدود 320 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول