اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 3 روز در اصفهان

توانایی 400 معلم تربیت‌بدنی اصفهان ارزیابی می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مسابقه‌های علمی ـ تخصصی معلمان تربیت‌بدنی استان اصفهان به منظور ارزیابی سنجش و توانایی معلمان تربیت‌بدنی برگزار شده است.

توانایی 400 معلم تربیت‌بدنی اصفهان ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جلیل عباس‌پور پیش ‌از ظهر امروز در حاشیه مسابقه‌های علمی ـ تخصصی معلمان ورزش اظهار داشت: شش رشته آموزشگاهی اعم از فوتسال، والیبال، هندبال، تنیس روی میز، بدمینتون و بسکتبال در آموزش و پرورش وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به دنبال استفاده از معلمان و مربیان توانمند در زمینه تربیت‌بدنی است، اضافه کرد: سنجش و ارزیابی توانایی‌های معلمان تربیت‌بدنی در سه مرحله ناحیه و منطقه، استانی و سپس مرحله کشوری صورت می‌گیرد.

کارشناس‌مسئول تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله استانی مسابقات علمی ـ تخصصی معلمان ورزش در اصفهان از 20 اردیبهشت‌ماه جاری در استان آغاز شده است گفت: این مسابقه‌ها تا 22 اردیبهشت‌ماه جاری نیز ادامه دارد.

وی به تعداد شرکت ‌کنندگان در این مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر حدود 400 نفر از معلمان تربیت‌بدنی موجود در سطح استان در دوره‌های مختلف تحصیلی در این مسابقه‌ها شرکت کرده‌اند و به ارزیابی توانایی‌های خود می‌پردازند.

عباس‌پور با بیان اینکه با برگزاری این مسابقه‌ها توانایی معلمان تربیت‌بدنی در زمینه‌های ورزشی ارزیابی می‌شود، تاکید کرد: این مسابقه‌ها در سال‌های گذشته نیز در میان معلمان تربیت‌بدنی موجود در سطح استان برگزار شده است و این مسابقه‌ها به تمام معلمان تربیت‌بدنی موجود در سطح استان اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه مباحث سلامت و مسابقه‌های قهرمانی و حرفه‌ای دانش‌آموزان و افراد از مهم‌ترین اهداف تربیت‌بدنی است، افزود: اما رقابت‌های علمی و تخصصی به عنوان یک آزمون سالانه و محکی برای ارزیابی توانایی‌های معلمان تربیت‌بدنی به شمار می‌رود و اهداف آن با اهداف مسابقه‌های تربیت‌بدنی متفاوت است.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول