اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 5000 دانش‌آموز صورت گرفت

جشن شهروندی منطقه 14 شهرداری با موضوع پسماند و بازیافت

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا (س) و حضور بیش از 5 هزار نفر از دانش آموزان دختر منطقه 14جشن شهروندی با موضوع پسماند برگزار شد.

جشن شهروندی منطقه 14 شهرداری با موضوع پسماند و بازیافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین لادور ظهر امروز در جشن شهروندی منطقه 14 شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه بیش از 5 هزار نفر دانش آموز در این جشن حضور یافته‌اند، اظهار داشت: با همکاری کمیته فرهنگ شهروندی و آموزش و پرورش منطقه 6، دانش آموزان سه مقطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان در این جشن حضور یافتند.

وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار دانش آموزان از 21 مدرسه در این جشن حضور داشتند، افزود: به مناسبت روز زن و گرامیداشت روز زن جنگ شادی با موضوع بازیافت و تفکیک پسماند از مبدأ در غالب جشنی مسابقه‌‌ای در نظر گرفته شد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 14 شهرداری اصفهان تصریح کرد: طبق فرم‌های توزیع شده مسابقه از قبل طراحی و توزیع شد و دانش آموزان امروز در این جشن از مواد بازیافتی باید اقدام به ساختن شئی می‌کردند.

وی ادامه داد: ساخت این اشیاء با موادی همچون وسایل بازیافت، کاغذ، پارچه و مقوا در اشکال مختلف بود که در کنار آن علاوه بر ساخت اشیای روزنامه دیواری، مقاله، عکس، شعر نقاشی روی کاغذ و سفال هم از مسابقه محسوب شده است.

لادور اضافه کرد: همچنین مسابقه‌ای حضوری با مربیان مدارس و دانش آموزان به منظور تفکیک و جداسازی مواد بازیافتی و پسماند صورت گرفت که به مدرسه برتر جوایزی اهدا شد.

وی بیان داشت: به 10 نفر برتر مسابقه ساخت اشیا با مواد بازیافتی جوایزی ویژه اهدا و به چهار معلم نمونه که در زمینه کمیته فرهنگ شهروندی نقش موثری داشتند هدایایی تقدیم شد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 14 شهرداری اصفهان اضافه کرد: در این جشن برخی از مسئولان منطقه 14 شهرداری اصفهان، کمیته فرهنگ شهروندی، رئیس اداره خدمات شهری و ناظران خدمات شهری حضور داشتند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول