اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع روستائیان دماوندی مطرح شد

واگذاری تأمین آب شرب روستایی به شرکت آبفا

خبرگزاری فارس: در جمع شمار زیادی از روستائیان دماوندی مطرح شد که بهتر است آب شرب روستاهای این شهرستان تحویل آبفای روستایی شود.

واگذاری تأمین آب شرب روستایی به شرکت آبفا

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، بخشدار مرکزی دماوند در جریان سلسله بازدیدهای بخشداری و شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دماوند، بر لزوم تحویل شبکه آبرسانی مناطق روستایی این بخش به شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان دماوند تأکید کرد.

"موسی بهرامی" ادامه داد: یکی از خواسته‏های بخشداری مرکزی دماوند، تحویل شبکه آبرسانی مناطق روستایی به شرکت آبفای روستایی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، آب شرب چند روستای بخش مرکزی شهرستان دماوند هنوز تحویل آبفای روستایی این شهرستان نشده است.

بهرامی اضافه کرد: بزرگان آبادی، اعضای شوراهای اسلامی روستا و معتمدان محلی هر یک می‏توانند به نوعی در این فرهنگ‏سازی سهیم باشند.

این مسئول با اشاره به محاسن واگذاری شبکه‏های آبرسانی خاطرنشان کرد: واگذاری و تحویل آب شرب روستا به شرکت آبفای روستایی شهرستان دماوند، محاسن بسیاری به همراه دارد.

وی ادامه داد: اگر شبکه آب روستا تحویل شرکت آبفا شود، به دلیل اعمال ابزارهای نظارتی مناسب از سوی این نهاد، مردم می‏توانند با خیالی آسوده به مصرف این نعمت الهی بپردازند.

بهرامی، رفع کاستی‏های احتمالی در جریان آب‏رسانی شبکه در ایام گرم سال با استفاده از تانکرهای حمل این ماده حیاتی به مردم را دیگر مزیّت این اقدام خواند.

این مسئول ادامه داد: اما اگر آب تحویل شرکت آبفای روستایی داده نشود و خدای نکرده در ایام گرم تابستان مشکلاتی در این زمینه ایجاد شود، هیچ تعهد و اعتباری برای حفر چاه یا سایر عوامل رفع معضل کم‏آبی بر عهده نهادی نیست.

وی اضافه کرد: بخشداری مرکزی دماوند با توجه به مزایایی از این دست و در راستای رفع مشکلات احتمالی و همچنین افزایش ضریب سلامت آب شرب مردم در چندین مرحله مکاتباتی را با شوراهای اسلامی انجام داده است.

بهرامی، تحویل شبکه آبرسانی در نواحی روستایی را از تأکیدات هیئت ‏وزیران و دولت خواند که متأسفانه گاه از سوی اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی دماوند با اهمال با آن برخورد می‏شود.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول