اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن سینمای جوان ایران:

بیش از 50 هزار نفر عضو انجمن سینمای جوان کشور هستند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن سینمای جوان ایران گفت: بیش از 50 هزار جوان عضو انجمن سینمای جوان کشور هستند.

بیش از 50 هزار نفر عضو انجمن سینمای جوان کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هاشم میرزاخانی در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه چهل و هفتمین جشنواره منطقه‌ایی سینمای جوان افلاک در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 50 هزار نفر عضو انجمن سینمای جوان کشور هستند، که از خدمات این انجمن بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح درس‌های انجمن سینمای جوان کاملاً عملی شده است، افزود: با متد آموزشی جدید هنر جویان این انجمن طی چهار ترم در هر ترم علی رغم کارهای تئوری کارهای عملی به آنها ارائه می‌شود، تا کیفیت آثار تولیدی افزایش یابد.

مدیر عامل انجمن سینمای جوان ایران گفت: حوزه فیلم کوتاه کشور به عرصه‌هایی رسیده است، که می‌تواند در عرصه‌های مختلف بین‌المللی بدرخشد.

میرزاخانی ادامه داد: در دنیا حوزه فیلم کوتاه را سینمای فرهیختگان می‌گویند، چرا که در لایه‌های پنهانی فیلم کوتاه مباحث و نقدهای مختلفی به مخاطب ارائه می‌شود.

وی با اشاره به ارائه بیش از 1200 اثر به چهل و هفتمین جشنواره منطقه‌ایی سینمای جوان افلاک در خرم‌آباد تصریح کرد: حجم آثار ارائه شده در این جشنواره حاکی از جایگاه خوبی است، که این جشنواره پیدا کرده است.

مدیر عامل انجمن سینمای جوان ایران گفت: علاوه بر شناسایی مستعدین اقصی نقاط کشور از طریق جشنواره‌ها در اهدای جوایز مقوله حمایت از تولید اثر بعد را دیدیم به جهت اینکه منتخبین بتوانند آثار بعد خود را تولید کنند.

چهل و هفتمین جشنواره منطقه‌ایی سینمای جوان افلاک شامگاه امروز بعد از سه روز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول