اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان خبر داد

افتتاح 160 طرح در کرمان با حضور رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: 160 طرح به مناسبت یکصدمین سفر هیئت دولت با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس در کرمان افتتاح می‌شود.

افتتاح 160 طرح در کرمان با حضور رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پنجشنبه شب در آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفرهای استانی هیئت دولت برکات فراوانی به همراه داشته است که در تاریخ جمهوری اسلامی ماندگار می‌شود.

وی افزود: رئیس جمهور به همراه وزرا و کارشناسان در قالب سفرهای استانی به جای جای کشور سفر کردند و با نیازهای مردم از نزدیک آشنا شدند.

استاندار کرمان با بیان اینکه با انجام سفرهای استانی هیئت دولت تصمیم‌گیری‌ها منطقی‌تر و اصولی‌تر شده، ابراز داشت: بسیاری از کشورها به دنبال این الگو هستند.

این مسئول انجام سفرهای استانی را کاری طاقت‌فرسا خواند و عنوان کرد: بعد از شناسایی نیازها در سفرها کار کارشناسی در استان‌های مختلف انجام شد.

نجار از انجام سه سفر هیئت دولت به استان کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: استان کرمان برای برگزاری دور چهارم سفر آماده است.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی در استان کرمان برای اجرای مصوبات سفر به بهترین نحو تلاش کرده‌اند، ابراز داشت: اولویت کاری در استان کرمان اجرای مصوبات سفر مقام رهبری و هیئت دولت به این خطه بوده است.

استاندار کرمان وضعیت اجرای مصوبات سفرهای هیئت دولت به استان کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: 85.87 درصد از مجموع مصوبات سفر در استان کرمان عملیاتی و اجرایی شده است.

این مسئول بیان داشت: مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به استان کرمان 96.88 درصد، مصوبات دور دوم 80.4 درصد و مصوبات دور سوم سفر نیز 76.07 درصد اجرایی و عملیاتی شده است.

وی از تصویب 658 مصوبه و توافقنامه در سفرهای هیئت دولت به استان کرمان خبر داد و گفت: این مصوبات برکات بسیاری برای استان کرمان داشته است.

نجار ادامه داد: 43 هزار واحد مسکونی در شهرها و 40 هزار واحد مسکونی در روستاها در قالب طرح مسکن مهر در استان کرمان احداث می‌شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه بازسازی شهر زلزله‌زده بم در دولت‌های نهم و دهم انجام شد، اضافه کرد: یک‌هزار و 800 میلیارد تومان برای بازسازی این شهر هزینه شد.

نجار یادآور شد: سال گذشته 4.5 میلیون تن کنسانتره در استان کرمان به بهره‌برداری رسید و 4 میلیون تن کنسانتره نیز آماده بهره‌برداری است.

نماینده عالی دولت در استان کرمان تصریح کرد: مقام معظم رهبری به عنوان راهنما، پشتیبان و هدایت‌کننده سیاست‌های دولت هستند.

این مسئول ابراز داشت: تلاش رسانه‌ها در استان کرمان در زمینه اطلاع‌رسانی خدمات دولت قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه 160 طرح در بخش‌های مختلف در استان کرمان آماده بهره‌برداری است، افزود: در روز شنبه و یا یکشنبه هفته آینده این طرح‌ها با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با طرح‌هایی در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

نجار اذعان داشت: نمایشگاهی از دستاوردهای سفرهای هیئت دولت به استان کرمان در غرفه‌ای به مساحت 150 متر در نمایشگاه یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور در مشهد مقدس دایر شده است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول