اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین شاهرود اعلام کرد

طرح صالحین اقدامی هدفمند برای مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود گفت: ایجاد حلقه‏های صالحین، اقدامی سازمانی و هدفمند برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

طرح صالحین اقدامی هدفمند برای مقابله با جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام علی‏رضا اسکندرپور صبح امروز در جلسه توجیهی برنامه‏های سال 91 پایگاه‏های مقاومت بسیج اصناف شاهرود گفت: باید تمام همت خود را در پایگاه‏ها برای سازماندهی بسیجیان در حلقه‏های صالحین معطوف کنیم.

وی تصریح کرد: اگر می‏خواهیم هدفمند به جنگ دشمن برویم، باید این حلقه‏ها را تقویت و کارآمد کنیم.

اسکندرپور با اشاره به بر برگزاری جلسات منظّم و با برنامه در طرح صالحین افزود: با توجه به کارکرد و بازخورد حلقه‏ها در سال 90 باید تلاش کرد تا در سال 91 با جدیت بیشتر در تشکیل با برنامه و پرمحتوای جلسات صالحین برای اعضا تلاش کرد.

در این جلسه، مسئولان طرح و برنامه و نیروی انسانی سپاه شاهرود نیز در سخنانی به تشریح برنامه‏ها و هدف‏گذاری‏های انجام شده پرداختند و در پایان فرماندهان پایگاه‏های مقاومت در خصوص برنامه‏های ارائه شده، پیشنهادها و راهکارهای خود را ارائه کردند.

در ابتدای این جلسه، سیدمحمود حسینی فرمانده بسیج اصناف شاهرود گزارشی از برنامه‏های اجرایی سال 90 پایگاه‏های مقاومت اصناف شاهرود ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، همچنین دبیر هیئت امر به معروف و نهی از منکر بسیج خاتم‏الانبیا (ص) گفت: توجه به امر به معروف باعث پیشرفت و بی‏توجهی به آن، موجب انحطاط جامعه می‏شود.

محمد جلیلی اظهار داشت: این فریضه‏ها جزو فروع دین هستند و در اسلام سفارش زیادی به پیاده‏سازی آنها شده؛ چرا که از جنبه فردی و اجتماعی بر روی جامعه اثرگذار است.

وی با اشاره به تمرکز دشمنان بر ترویج منکرات افزود: دشمنان در جنگ نرم فرهنگی خود با پررنگ کردن منکرات و بی‏اهمیت جلوه دادن معروفات، نسل جوان را به انحطاط می‏کشاند و باید بتوان با کارهای فرهنگی بازدارنده به مقابله با اهداف شوم آنها رفت.

جلیلی گفت: هیئت‏های امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‏های مساجد و محلات باید تلاش کنند تا با شناسایی معظل‌های فرهنگی محل خود و با مشورت و هم‏فکری، راه حل مناسبی برای آن یافته و برای رفع آن تلاش کنند.

دبیر هیئت امر به معروف و نهی از منکر بسیج خاتم‏الانبیا (ص) تصریح کرد: امسال یکی از برنامه‏های مهم بسیج، فعال‏سازی هیئت‏های امر به معروف است و باید تلاش داشت تا با همکاری همه دست‏اندرکاران محل و با محوریت مسجد و بسیج، در برطرف کردن منکرات و اشاعه معروفات در جامعه تلاش کرد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول