اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

دهکده المپیک مازندران نیازمند پیگیری است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: دهکده المپیک جویبار و گلوگاه در مازندران نیازمند پیگیری است.

دهکده المپیک مازندران نیازمند پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی‌اکبر طاهایی صبح امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های ورزش مازندران با بیان اینکه مازندرانی‌ها در ادوار مختلف در حوزه ورزش قهرمانی نام‌آور بودند، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب تعداد قهرمانان ورزشکار مازندرانی در رشته‌های مختلف افزایش یافته و در سال‌های اخیر در سطح جهانی و المپیکی نیز پرچم کشور را به اهتزاز درآوردند.

وی حضور 15 ورزشکار مازندرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک را نشانه توانمندی در عرصه جهانی دانست و یادآور شد: افتخارآفرینی بهداد سلیمی که با ذکر یا علی(ع) در میادین ورزش حاضر می‌شد برای مازندرانی‌ها افتخار است.

طاهایی حضور ورزشکاران المپیکی در رقابت‌های 2012 لندن را نشان از چالاکی مازندرانی‌ها در عرصه ورزش عنوان کرد و گفت: تا چند ماه دیگر شاهد افتخار‌آفرینی‌های کاراته‌کاران، شمشیربازان، بوکسور‌ها، کشتی‌گیران و پارالمپیکی‌ها و نیز رشته‌های دیگر ورزشی مازندرانی‌ها در رقابت‌های المپیک هستیم.

نماینده عالی دولت افتخارآفرینی‌ها را نشانه تلاش و هم‌افزایی دانست و اضافه کرد: مازندران در بحث سخت‌افزاری ورزشی نیز نسبت به قبل پیشرفت چشمگیری داشت.

وی ادامه داد: مصوبات سه سفر دولت در مازندران در بخش ورزش موجب شد تا در افزایش سرانه ورزشی توفیقات خوبی کسب کنیم.

طاهایی خاطرنشان کرد: پروژه دهکده المپیک در جویبار و گلوگاه که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به مازندران است نیازمند پیگیری است.

این مسئول با بیان اینکه وزیر اقتصاد و دارایی که خود ورزشکار هستند در ساعت‌های پایانی سال اعتبارات خوبی را برای مازندران در نظر گرفتند، ابراز داشت: با اختصاص اعتبار برخی از پروژه‌های ورزشی مازندران تقویت شد.

استاندار مازندران معرفت، مردانگی، پهلوانی و جوانمردی ورزشکاران را ماندگار دانست و گفت: زیباترین جلوه معرفت، حضرت ابوالفضل(ع) است که در کلام ورزشکاران جاری است.

وی متذکر شد: ورزشکاران باید از فضائل معنوی بهره‌مند باشند، زیرا این فضیلت‌های اخلاقی در جامعه پایدار است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول