اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کهگیلویه:

دهیاران مشکلات بهداشتی روستاها را فراموش نکنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار کهگیلویه گفت: بهداشت روستا از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در راستای کاهش مشکلات بهداشتی و جمع‌آوری زباله‌ها از سطح روستاها دهیاران تصمیمات جدی و عملی اتخاذ کنند.

دهیاران مشکلات بهداشتی روستاها را فراموش نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، یدالله فاطمیان صبح امروز در جلسه دهیاران حوزه مرکزی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: تشکیل شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها می‌تواند گام موثری در جهت خودکفایی و ارتقاء سطح عمرانی و خدماتی روستاها باشد و منجر به تقویت جایگاه قانونی و اجرایی دهیاری‌ها شود.

معاون فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: با ایجاد این تعاونی‌ها همه امور مربوط به دهیاری‌ها از این طریق انجام می‌شود.

فاطمیان با بیان اینکه دهیاران فعالیت‌های خود را با تعاونی‌های دهیاری هماهنگ کنند، افزود: باید سعی کنیم از تجربیات تعاونی‌های با سابقه سایر شهرستان‌های استان نیز استفاده کنیم.

معاون فرماندار کهگیلویه بیان داشت: مزیت اصلی تشکیل تعاونی‌ها سرعت بخشیدن به طرح‌های عمرانی روستاها و توسعه هر چه بیشتر زیرساخت‌ها است.

فاطمیان تأکید کرد: بهداشت روستا از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در راستای کاهش مشکلات بهداشتی و جمع‌آوری زباله‌ها از سطح روستاها تصمیمات جدی و عملی اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه دهیاران باید جمع‌آوری زباله‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهند، اظهار داشت: بدون داشتن روستایی پاک و سالم ایجاد زیرساخت‌های عمرانی بی‌معنی خواهد بود.

فاطمیان افزود: دهیاران باید با شناختی که از پتانسیل‌های روستاهای خود در زمینه‌های مختلف دارند به سمت درآمدزایی پایدار در روستاها حرکت و ظرفیت‌های بالقوه روستاها را به فعل تبدیل کنند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول