اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

اجرای خیابان‌های جدید در دستور کار شهرداری قرار گیرد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: اجرای خیابان‌های جدید باید در دستور کار شهرداری شوشتر قرار گیرد.

اجرای خیابان‌های جدید در دستور کار شهرداری قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: اجرای خیابان‌های جدید برای کاهش ترافیک شهری باید در دستور کار شهرداری شوشتر قرار گیرد و در این باره باید شورای شهر مصوبات این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی افزود: شهرداری شوشتر از سال‌های گذشته برای اجرای خیابان ساحلی شوشتر اقدام کرده است ولی این مهم هم‌اکنون رها شده است و باید تکمیل این پروژه در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خیابان کجباف باید از طرف شورای شهر پیگیری شود، تاکید کرد: نظر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در باره این خیابان مثبت است و باید تلاش کنیم تا با تصویب این خیابان مقدمات کار در این باره فراهم شود.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: در سال گذشته از طرف شورای شهر مصوبه‌ای برای سقف اضافه‌کاری پرسنل شهرداری به تصویب رسیده است که این مصوبه برای کارمندان شهرداری ایجاد مشکل کرده و باید اصلاح شود.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه با اجرای این مصوبه حق بسیاری از کارگران شهرداری شوشتر تضییع می‌شود، افزود: شورای اسلامی شهر شوشتر در این مصوبه سقف اضافه‌کار را در شهرداری شوشتر به 45 ساعت کاهش داده است که باید در این باره تجدید نظر شود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول