اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خانواده معظم شهدا صورت گرفت

گلباران مزار شهدای پهلوان کشور

خبرگزاری فارس: مزار برادران شهید پورزند ملقب به شهدای پهلوان کشور با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان و ورزشکاران عطرافشانی و گلباران شد.

گلباران مزار شهدای پهلوان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با بیست و ششمین سالگرد شهادت برادران پورزند مزار این شهدای والا مقام با حضور خانواده معظم شهدا، جمعی از مسئولان، ورزشکاران و مردم خداجوی ایران اسلامی گلباران و عطرافشانی شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور پرشور خود ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با ذکر صلوات و نام اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، روحانیت خاصی به این مراسم معنوی بخشیده و بر ادامه دادن راه شهدا تاکید کردند.

حضور پرشور جوانان و ورزشکاران ایران اسلامی از ویژگی‌های این مراسم بود.

آیین بیست و ششمین سالگرد شهادت برادران شهید پورزند با حضور خانواده معظم شهدا، قاریان قرآن، حسن غفوری‌فرد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، پیشکسوتان ورزش‌های باستانی، کشتی،‌ تیراندازی و ...، مردان آهنین، مجریان و بازیگران صداو سیما، هنرمندان و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برگزار شد.

برادران شهید ایرج، سیروس و شاهین پورزند ملقب به شهدای پهلوان کشور در زمان جنگ تحمیلی و بمباران هوایی تهران به شهادت رسیدند. 

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول