اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم والیبال باریج اسانس کاشان:

نتایج مذاکرات با بازیکنان جدید هفته آینده مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم والیبال باریج اسانس کاشان از مشخص شدن نتایج مذاکرات با بازیکنان جدید در نظر گرفته شده برای این تیم تا هفته آینده خبر داد.

نتایج مذاکرات با بازیکنان جدید هفته آینده مشخص می‌شود

سید مجید اعتماد حسینی، بعد از ظهر امروز در حاشیه اولین مراسم سالگرد بنیانگذار باشگاه باریج اسانس کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به حضور حسین معدنی به عنوان سرمربی تیم و نظر ایشان مبنی بر حفظ بازیکنان فصل گذشته و تقویت تیم در چند پست، بدین منظور با چند بازیکن وارد مذاکره شده‌ایم که تا هفته آینده نتایج مذاکرات مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اهتمام مسئولان باشگاه برای گردآوری تیمی منسجم برای فصل آینده بر انگیزه فراوان اعضای این تیم برای ارائه بازی‌های شایسته نام باریج اسانس کاشان در لیگ برتر تأکید کرد.

سرپرست تیم والیبال باریج اسانس در ادامه در مورد حضور علیرضا بهبودی، سعید مصطفی‌وند و امیر غفور در این مراسم بیان داشت: این بازیکنان پس از اطلاع از مراسم سالگرد مرحوم حجازی به پاس احترام به روح بلند این مرحوم با توجه به خستگی‌شان از تمرینات تیم ملی والیبال به جهت علاقه وافر ایشان به مرحوم حجازی به کاشان آمدند.

وی همچنین در خصوص مدیرعامل فقید باشگاه فرهنگی و ورزشی باریج اسانس کاشان یادآور شد: مرحوم مهندس حسین حجازی با به یادگار گذاشتن شرکت داروسازی و تیم والیبال باریج اسانس خدمات ارزشمند و فراموش‌ناشدنی را در جامعه به یادگار گذاشتند که امروز با گذشت یک سال از فوت ایشان شاهد حضور مردم و ورزشکاران بر مزار آن مرحوم هستیم.

در این مراسم علاوه بر طیف گسترده مردم کاشان، اعضای کادر فنی و تنی چند از بازیکنان باریج اسانس نیز حضور داشتند. 

تیم والیبال باریج اسانس کاشان در سال 1386 به طور رسمی تأسیس و در سال 1388 با قهرمانی در لیگ دسته اول والیبال ایران به لیگ برتر صعود کرد که در اولین حضور خود موفق به کسب عنوان چهارمی مسابقات شد و در سال دوم حضورش نیز به مقام هشتم لیگ برتر قناعت کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول