اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه:

مسئولان برای تجدید آرمان‌های امام (ره) برنامه‌ریزی داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه سپاه بشرویه گفت: مسئولان برای تجدید آرمان‌های امام (ره) باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.

مسئولان برای تجدید آرمان‌های امام (ره) برنامه‌ریزی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد شهابیان صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال باید برای زنده نگه داشتن نام و یاد امام(ره) و شهدا بیشتر از سال‌های گذشته تلاش کنیم.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) و شهدا برای پیروزی انقلاب اسلامی زحمات زیادی متحمل شده‌اند و وظیفه مسئولان اکنون این است تا برنامه‌ریزی برای تجدید آرمان‌های امام (ره) برای نسل جوان که انقلاب را درک نکرده‌اند داشته باشند.

شهابیان افزود: امسال از سوی ستاد مرکزی استان، اعزام کاروان زیارتی 200 نفره به مرقد امام به شهرستان بشرویه اختصاص یافته که با تشکیل ستاد در شهرستان برای تقسیم بندی کارها اعزام نیز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به حماسه سوم خرداد و روز فتح خرمشهر یادآور شد: ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی، ده‌ها عملیات داشتیم و تا زمان فتح خرمشهر در سال 60 ارتش، سپاه و بسیج ساختار خاصی برای مقابله با حملات دشمن نداشت.

شهابیان افزود: در عملیات بیت‌المقدس نیروهای رزمنده ایران با رمز یا علی ابن ابیطالب(ع) و در طول 23 روز جنگ تنگاتنگ و فشرده، نیروهای دشمن را زمین‌گیر کرده تا جایی که در اذهان عمومی به ویژه کشورهای غربی که از صدام و رژیم بعث عراق حمایت می‌کردند نمی‌گنجید که خرمشهر توسط نیروهای اسلامی ایران آزاد شود.

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه تصریح کرد: صدام با آن همه تجهیزات پیشرفته و متعدد و حمایت کشورهای غربی در مقابل نیروهای رزمنده ایرانی اعم از زنان و مردان با سلاح ایمان و تکیه بر قدرت الهی و با کمترین امکانات شکست خورد و از آن عملیات به بعد موفقیت‌های زیادی نصیب رزمندگان ایران شد.

وی با توجه به فرمایش امام (ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد افزود: گرامیداشت روز خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی مردم ایران ضروری بوده و باید این روز را هر چه باشکوه‌تر برای نسل جوان که جنگ را ندیده‌اند برگزار کنیم.

شهابیان اذعان کرد: اکنون که کشوری مستقل و استکبارستیز هستیم باید به پاس خون شهدا از ایثار رزمندگان غفلت نکنیم و با برگزاری تجمعات و گردهمایی‌ها با حضور رزمندگان سطح شهرستان علاوه بر مرور خاطرات و آشنایی نسل جوان، از مقام بزرگ و رشادت‌های رزمندگان تجلیل به عمل آوریم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول