اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلوه‌های خدمت ماندگار-15

اجرای طرح هادی در 291 روستای گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از اجرای طرح هادی در 291 روستای استان با اعتباری بالغ بر 455 میلیارد ریال در مدت فعالیت دولت احمدی‌نژاد خبر داد.

اجرای طرح هادی در 291 روستای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیاوش ذوالفقاری صبح امروز در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای یکصدمین سفر هیئت دولت در محل پارک قدس این شهر خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد جامعه را یکی از اقدام‌های بسیار مهم دولت احمدی‌نژاد عنوان کرد.

وی، ساخت 15 هزار مسکن مهر با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال را از جمله این اقدام‌ها برشمرد و اظهار کرد: تاکنون پنج هزار واحد مسکونی مهر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

این مسئول، احداث و واگذاری 30 واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از حساب 100 امام (ره) را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و افزود: آسفالت 560 کیلومتر جاده روستایی در 350 روستا با اعتباری بیش از 252 میلیارد ریال از دیگر اقدام‌های بنیاد مسکن استان بوده است.

ذوالفقاری صدور 85 هزار و 975 جلد سند مالکیت روستایی، واگذاری 97 قطعه زمین با مساحتی بالغ بر 29 هزار متر مربع را از دیگر اقدام‌ها بیان کرد.

وی، خاطرنشان کرد: تهیه و بازنگری طرح‌ها در 743 روستا با اعتبار بالغ بر 61.407 میلیون ریال و بهره‌مندی 51 هزار و 394 خانوار روستایی از مزایای طرح بهسازی مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر 12 هزار و 774 میلیارد ریال از دیگر اقدام‌ها است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان ارائه تسهیلات حوادث به تعداد 9 هزار و 536 نفر با تخصیص 91 میلیارد ریال و ارائه تسهیلات به مبلغ 11 میلیارد ریال به تعداد یک‌هزار و 25 نفر برای احداث حمام مسکن روستایی از دیگر اقدام‌های این نهاد عنوان کرد.

وی، خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه مسکن روستایی به مبلغ 201 میلیارد ریال به تعداد 12 هزار و 915 نفر و اجرای طرح هادی در 291 روستا با اعتباری بالغ بر 455 میلیارد ریال از جمله اقدام‌های مهم بنیاد مسکن گیلان در دولت نهم و دهم بوده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول