اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور تفت:

پیام‌نور تفت به شبکه جهانی فیبر نوری متصل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور تفت از اتصال این دانشگاه به شبکه جهانی فیبر نوری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

پیام‌نور تفت به شبکه جهانی فیبر نوری متصل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تفت به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور تفت، اکبر ذوالفقاری اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور مرکز تفت تا سه ماه دیگر به شبکه جهانی فیبر نوری وصل می‌شود.

وی بیان کرد: با اتصال مرکز به شبکه جهانی فیبر نوری، سرعت اینترنت و زمینه پذیرش تعداد دانشجویان الکترونیکی افزایش می‌یابد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز تفت با یادآوری تلاش دانشگاه پیام‌نور برای پذیرش دانشجویان الکترونیکی خاطرنشان کرد: با اتصال دانشگاه به شبکه فیبر نوری، این مرکز به سیاست‌های سازمان مرکزی و وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری در راستای افزایش دانشجویان مجازی نزدیک‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور، بزرگ‌ترین دانشگاه مجازی جهان اسلام محسوب می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم تمام فعالیت‌ها و تلاش‌های دانشگاه در این راستا صورت پذیرد.

ذوالفقاری هزینه اجرای کامل طرح اتصال این مرکز به شبکه جهانی فیبر نوری را بالغ بر 500 میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: تاکنون 80 درصد این طرح اجرا شده که امیدواریم تا سه ماه آینده به بهره‌برداری کامل برسد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول