اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سیستان‌و بلوچستان خبر داد

دستگیری شرور فراری در سیستان‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سیستان‌و بلوچستان گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سیستان ‌‌و‌‌ بلوچستان موفق شدند یک شرور فراری را در دستگیر و روانه زندان کنند.

دستگیری شرور فراری در سیستان‌و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان‌و بلوچستان، حمید فهیمی‌راد اظهار داشت: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فشرده پس از دو ماه کار و تلاش شبانه‌روزی موفق شدند شرور فراری به هویت " امان‌الله ـ ق" را در یکی از محورهای سیستان‌و بلوچستان دستگیر کنند.

وی افزود: ماموران در یک اقدام غافلگیرانه شرور را که در محور خاش ـ زاهدان تردد داشت دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

فهیمی راد ادامه داد: این شرور که تحت تعقیب مقامات قضایی زاهدان و استان‌های کرمان و گلستان بود جرائمی از جمله درگیری‌های مسلحانه، راهبندی، حمل مواد مخدر، شرارت و گروگانگیری را در پرونده سیاه خود دارد.

وی همچنین از کشف مقادیری کالای قاچاق در این استان خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند از چهار دستگاه خودرو مقادیر کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی سیستان‌و بلوچستان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو ها موفق شدند مقدار یک تن و 30 کیلوگرم انواع برنج قاچاق ،39 قطعه طوطی و مرغ مینا، 203 توپ لباس و 27 قلم کالای الکتریکی را کشف و ضبط کنند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول