اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور ارشد رئیس جمهور:

مهم‌ترین شاخص دولت فعلی توسعه عدالت است

خبرگزاری فارس: مشاور ارشد رئیس جمهور گفت: رفع محرومیت و توسعه عدالت به عنوان مهم‌ترین شاخص‌ها در برنامه‌ریزی دولت‌های نهم و دهم بوده است.

مهم‌ترین شاخص دولت فعلی توسعه عدالت است

مجتبی ثمره هاشمی امروز در حاشیه بازدید از غرفه استان فارس نمایشگاه یکصدمین سفر هیئت دولت در مشهد مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی از فارس اظهار داشت: استان فارس از جمله مهم‌ترین استان‌های کشور است که نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم و دهم را برای نخستین بار برپا کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت توسعه استان فارس در دولت‌های نهم و دهم، گفت: فارس از جمله استان‌هایی است که با توجه به ظرفیتها و موقعیت بالای خود در کشور تعداد بسیاری از مصوبات را به خود اختصاص داده که در این میان پیشرفت قابل قبولی را در مصوبات شاهد هستیم.

دستیار ارشد رئیس جمهور تصریح کرد: حضور مدیریت ارشد فارس از جمله دلایل پیشرفت این استان است.

وی تصریح کرد: استان فارس در مباحث صنعتی، کشاورزی، فرهنگی و تاریخی دارای رتبه‌های بالایی در کشور بوده که در این بین حضور امام‌زادگان واجب‌التعظیم موقعیت این استان را چند برابر کرده است.

ثمره هاشمی ادامه داد: کشاورزی و صنعت از جمله مواردی بوده که در کنار مباحث فرهنگی طی فعالیت دولت‌های نهم و دهم بیشترین پیشرفت را داشته است.

وی تصریح کرد: دولت نهم و دهم توسعه عدالت و رفع محرومیت‌ها را به عنوان مهم‌ترین برنامه خود مد نظر قرار داد که در این راستا سفرهای استانی و دیدارهای مردمی در مورد رسیدگی به مشکلات را آغاز کرد.

ثمره هاشمی خاطرنشان کرد: رفع محرومیت و توسعه عدالت به عنوان مهم‌ترین شاخص‌ها در برنامه‌ریزی دولت‌های نهم و دهم بوده است.

مشاور ارشد رئیس جمهور با اشاره به وضعیت اجرایی شدن مصوبات استانی هیئت دولت در کشور بیان کرد: صد درصد مصوبات دور اول، 80 درصد مصوبات دور دوم و 50 درصد مصوبات دور سوم سفرهای هیئت دولت به استان‌های کشور اجرایی شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول