اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تحقق اهداف سند کاهش فقر

جهاد کشاورزی و کمیته امداد یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

خبرگزاری فارس: تفاهم‌نامه همکاری فیمابین کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در راستای تحقق اهداف سند کاهش فقر استان امضا شد.

جهاد کشاورزی و کمیته امداد یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، در راستای اجرای سند کاهش فقر و به منظور ارتقاء سطح توانمندی‌های شغلی و ایجاد اشتغال برای افراد محروم و نیازمند کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان جهاد کشاورزی استان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

ایجاد زمینه‌های مناسب برای توسعه تعاونی‌های روستایی، تسهیل و تسریع برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب در حوزه کشاورزی و دامپروری محرومان همچنین افزایش سطح علمی و فنی نیازمندان در حوزه کشاورزی و دامپروری از اهداف این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: شناسایی مددجویان و معرفی آنها به سازمان جهاد کشاورزی، ایجاد زمینه‌های لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای مجریان طرح‌های کشاورزی و دامپروری و همکاری و مساعدت برای تشکیل تعاونی‌های روستایی از تعهدات امداد در این تفاهم‌نامه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد نیز آموزش مجریان طرح‌های کشاورزی و دامپروری در روستاها، تخصیص اعتبار و تسهیلات بانکی به مددجویان مجری کار و شناسایی و واگذاری اراضی مستعد کشاورزی به مجریان کار را از تعهدات این نهاد عنوان کرد.

این تفاهم‌نامه در هشت ماده و به مدت پنج سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/خ۳۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول