اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری چهارمحال و بختیاری:

شاهقلیان امروز در مسابقات جهانی وزنه می‌زند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری چهارمحال و بختیاری گفت: شاهقلیان وزنه‌بردار این استان امروز در مسابقات جهانی گواتمالا وزنه می‌زند.

شاهقلیان امروز در مسابقات جهانی وزنه می‌زند

عبدالله نیکبخت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جوانان جهان از دیروز در کشور گواتمالا برگزار شده است.

وی افزود: یک ورزشکار استان ما در این مسابقات شرکت کرده که امروز نیز به میدان می‌رود.

نیکبخت ادامه داد: امین شاهقلیان وزنه‌بردار استان در این مسابقات است که در وزن 62 کیلوگرم برای کسب مدال با سایر رقبای خود به میدان مبارزه می‎رود.

رئیس هیئت وزنه‌برداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با توجه به توانایی‌های بالای شاهقلیان احتمال اینکه ورزشکار استان در آخر مسابقات روی سکو قرار بگیرد زیاد است.

نیکبخت به وضعیت ورزش وزنه‌برداری استان اشاره کرد و گفت: رشته ورزشی وزنه‌برداری در استان در حال پیشرفت است و در حال حاضر 70 ورزشکار در این رشته فعالیت دارند.

وی بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های ورزش وزنه‌برداری این استان تاکید کرد و افزود: با شناسایی استعدادهای جوان استان و آموزش درست و فنی به آن‌ها می‌توان شاهد شکوفایی بیش از پیش این رشته بود.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول