اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 12 هزار پرواز صورت گرفت

مسافرت 1.4 میلیون نفر از طریق فرودگاه تبریز

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: طی سال گذشته یک میلیون 386 هزار و 875 نفر از طریق خطوط هوایی در آذربایجان‌شرقی جابه‌جا شده‌اند.

مسافرت 1.4 میلیون نفر از طریق فرودگاه تبریز

علی رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: از این تعداد مسافر نزدیک به 300 هزار مسافر از خدمات بین‌المللی فرودگاه تبریز بهره‌مند شده‌اند و یک میلیون و 100 هزار نفر نیز در خطوط داخلی جابه‌جا شده‌اند.

وی اضافه کرد: کل پروازهایی که در مدت یاد شده از طریق فرودگاه تبریز صورت گرفته نزدیک به 12 هزار پرواز بود که 9 هزار و 455 پرواز شامل پروازهای داخلی و 2 هزار و 436 پرواز نیز در حوزه پروازهای بین‌المللی به ثبت رسیده است.

رستمی در مورد عملکرد مجموعه تحت مدیریتش در بخش بار نیز اظهار کرد: طی سال گذشته نزدیک به 11 میلیون 600 هزار کیلوگرم بار از طریق خطوط هوایی آذربایجان‌شرقی حمل و نقل شده که از این رقم نیز 6 میلیون و 791 هزار و 707 کیلوگرم در خطوط داخلی و 4 میلیون و 803 هزار و 475 کیلوگرم نیز در خطوط بین‌المللی جابه‌جا شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروازهای فرودگاه بین‌المللی تبریز به طور متوسط روزانه 36 پرواز، هفتگی بیش از 250 و سالانه بالغ بر یک هزار و 150 پرواز را شامل می‌شود که از این تعداد به ترتیب روزانه 6، هفتگی 42 و ماهانه نزدیک به 190 پرواز به مقصد فرودگاه‌های بین‌المللی دنیا انجام می‌شود. 

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول