اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت امور بانوان فرمانداری بویراحمد صورت گرفت

حضور 1500 زن روستایی بویراحمدی در کارگاه‌های آموزشی طرح رحمت

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان بویراحمد از حضور یک‌هزار و 500 زن روستایی بویراحمدی در کارگاه‌های آموزشی طرح رحمت در راستای بصیرت‌افزایی در مقابل شبهات خبر داد.

حضور 1500 زن روستایی بویراحمدی در کارگاه‌های آموزشی طرح رحمت

اکرم رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با توجه به اینکه زنان نیمی از جمعیت روستایی و شهری را تشکیل می‌دهند و نقش زنان در روستاها از نظر تولیدات کشاورزی و دامی بسیار چشمگیر است باید به منظور قدردانی از این زحمات برنامه‌ریزی خوبی در حوزه‌های مختلف برای آنها داشته باشیم.

مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان بویراحمد در ادامه عنوان کرد: به همین منظور و برای مصونیت در برابر القائات و شبهات در زمینه‌های مختلف لازم است برنامه‌هایی با موضوعات مختلف و در راستای تعمیق بینش سیاسی و مجهز کردن مخاطبین به سلاح بصیرت در مقابله با جنگ نرم تدارک دیده شود.

رحمانی در همین زمینه به عملکرد امور بانوان فرمانداری شهرستان بویراحمد اشاره کرد و بیان داشت: به همین منظور کارگاه‌های آموزشی در قالب طرح رحمت ویژه زنان خانوار در حال برگزاری است.

این مسئول امور بانوان در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: طرح ملی رحمت حدود 30 روز است که در بخش‌های مختلف این شهرستان از جمله در بخش مرکزی، مارگون و کبکیان و در 23 روستای محروم با حضور 44 مربی آغاز شده است.

رحمانی بیان کرد: تعداد زنان تحت آموزش در این دوره‌ها یک‌هزار و 500 نفر است که در طول دوره آموزشی 16 جلسه دو ساعته است که کلاس‌ها تا حداکثر تا 30 روز آینده ادامه خواهد داشت.

این مسئول عنوان کرد: محتوا و منابع آموزشی طرح چهار کتاب به نام‌های خانواده موفق، کارکردهای زن در خانه و خانواده، کانون مهرورزی و عطر عفاف است.

مسئول امور بانوان خانواده فرمانداری شهرستان بویراحمد به استقبال بانوان روستایی این شهرستان از این طرح اشاره کرد و بیان داشت: با تلاش و همت استانداری، فرمانداری و مؤسسه قرآنی امام حسین و مربیان این طرح به نحو احسن برگزار می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با حمایت مسئولان و دست‌اندرکاران امور فرهنگی و مذهبی اینگونه کلاس‌ها که موجب ارتقای سطح بینش و آگاهی زنان می‌شود، تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول