اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در تیپ 44 سپاه چهارمحال و بختیاری:

دفاع شجاعانه از ولایت یادگار حضرت فاطمه (س) است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در تیپ 44 سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: دفاع خالصانه و شجاعانه از ولایت، از یادگارهای بزرگ حضرت فاطمه زهرا (س) است.

دفاع شجاعانه از ولایت یادگار حضرت فاطمه (س) است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام ولی موسوی بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان گردان امام حسین(ع) بروجن اظهار داشت: حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت و امامت نقش مهم و تاریخی ایفا کردند که بهترین الگو برای ما شیعیان است.

وی با بیان اینکه دفاع خالصانه و شجاعانه از ولایت از بزرگ‌ترین یادگارهای حضرت فاطمه‌زهرا(س) است، افزود: لبیک‌گویی به ولایت در هر زمان و مکانی مهم و ضروری است و در همین راستا باید حضرت فاطمه(س) را در دفاع از ولایت همواره سرلوحه خود قرار دهیم.

موسوی تصریح کرد: با تاسی از حضرت فاطمه زهرا(س)، باید در حمایت از ولایت به صورت آگاهانه و شجاعانه بکوشیم تا به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) که فرمود"پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد" بتوانیم بر توطئه های استکبار جهانی پیروز شویم.

نماینده ولی‌فقیه در تیپ 44 سپاه چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: ولادت سراسر نور این دردانه هستی برای همیشه تاریخ عالم را غرق در نور و سرور نموده که باید با شناخت و معرفت از این نور بهره‌مند شد.

موسوی، برقراری حکومت اسلامی در کشور را از مهمترین ثمرات محبت مردم ایران به اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: یک جلوه از نور این بانوی مکرمه در ایران ما تابید و دل‌های پر از عشق و امید این ملت را به سوی برقراری حکومت اسلامی با محوریت اهل بیت(ع) رهنمون ساخت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول