اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

احداث سالن ورزشی ویژه بانوان در آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از احداث سالن ورزشی ویژه بانوان در آبپخش خبر داد.

احداث سالن ورزشی ویژه بانوان در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز عصر امروز در همایش تجلیل از بانوان شاغل در ادارات و دستگاه‌های دولتی بخش آبپخش اظهار داشت: جهان امروز با الگوپذیری اسلامی از حضرت فاطمه (س) و الگوپذیری انقلابی حضرت امام خمینی (ره) می‌تواند حرکت به سوی سالم‌سازی جامعه و خانواده را کارساز بداند.

وی افزود: عصمت و تقوا از ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) است که تمامی بانوان جامعه باید با الگو قرار دادن آن بزرگوار در این مسیر گام بردارند.

خرم‌روز با قرائت سوره کوثر و بیان تفاسیری پیرامون این سوره مبارکه خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمنان اسلام عزیز پیامبر(ص) را بدون وارث و اسلام را تمام شده می‌دانستند خداوند متعال این سوره را بر پیامبر اکرم (ص) نازل کرد و تا زمانی که خیر کوثر هست مسلمین پایدار و پا برجا هستند.

بخشدار آبپخش بیان داشت: الگوپذیری و پیروی بانوان از فاطمه زهرا (س) باعث نزدیکی ایشان به بهشت می‌شود و نه تنها بانوان بلکه تمامی آقایان برای رسیدن به خیر و سعادت باید از معصومین (ع) پیروی کنند.

خرم‌روز با اشاره به خصوصیات حضرت فاطمه (س) گفت: حضرت فاطمه (س) در تمامی موارد خداوند متعال را مورد توجه قرار می‌داد و در عمل به دستورات و فرامین حضرت حق کوشا بود و هیچ وقت عملی که خلاف دستور خداوند باشد و خداوند متعال را خشمگین کند انجام نمی‌داد.

وی ادامه داد: بانوان جامعه اسلامی باید با الگوبرداری از حضرت فاطمه صدیقه (س) در تمامی عرصه‌های اجتماعی حضور داشته باشند.

این مسئول متذکر شد: بر اساس روایات تاریخی آن بزرگوار در تمامی صحنه‌های اجتماعی حضور فعال و مؤثر داشته‌اند و در جنگ‌ها و نبردهای اسلام و کفر به مداوای زخم‌های پیامبر (ص) و علی‌ (ع) می‌پرداخته‌اند.

بخشدار آبپخش مدیریت و تدبیر را از ویژگی‌های بارز بانوی دو عالم دانست و بیان داشت: در جنگ‌های طولانی‌ مدت ایشان مدیریت خانواده را بر عهده می‌گرفتند و با تدبیر و درایت خود همواره به بهترین شکل در این عرصه ایفای نقش می‌کردند.

خرم‌روز از احداث سالن ورزشی ویژه بانوان در آبپخش خبر داد و اذعان داشت: در بخش آبپخش توجه خاصی به رفع نیازهای بانوان داشته‌ایم و احداث سالن ورزشی بانوان با اعتبار 2 میلیارد ریال یکی از این نمونه‌ها است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول