اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت دو سوم اعضا در انتخابات

مشارکت اعضای جمعیت هلال‌احمر دنا در انتخابات کم‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: رئیس هلال‌احمر دنا با اشاره به شرکت دو سوم اعضا در انتخابات گفت: مشارکت اعضای جمعیت هلال‌احمر دنا در انتخابات کم‌نظیر بود که به یقین رتبه‌ای کشوری در پی خواهد داشت.

مشارکت اعضای جمعیت هلال‌احمر دنا در انتخابات کم‌نظیر بود

مسعود وکیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: اعضای هلال‌احمر شهرستان دنا با مشارکت بالای خود در انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر در سطح کشور حد نصابی ارزنده از خود بر جای گذاشتند.

وی در این خصوص تصریح کرد: از 12 هزار و 689 نفر واجد شرایط شرکت‌کننده در انتخابات شورای اجرایی هلال‌احمر این شهرستان تعداد 8 هزار و 227 نفر در این انتخابات مشارکت کردند که می‌توان گفت بیش از دو سوم اعضا در این انتخابات مشارکت کردند که یکی از رتبه‌های برتر شهرستان‌های کشور را در مشارکت کسب کردیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دنا افزود: از این میزان آراء و از بین کاندیداهای حاضر در انتخابات به ترتیب کریم منوچهری 3 هزار و 784 رای، عبدالمطلب رهنما 3 هزار و 643 رای، مرادعلی پیوند 2 هزار و 628 رای، علی رضوانجو 2 هزار و 542 رای، رحیم آصفی‌پور به عنوان عضو علی‌البدل 2 هزار و 489 رای، عادل اسلامی‌نیا به عنوان عضو علی‌البدل 2 هزار و 41 رای، مراد جهانفکر 3 هزار و 830 رای به عنوان بازرس اصلی و شهنار ملکی با 2 هزار 811 رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

وکیلی ابراز داشت: با کسب برتری مشارکت در این انتخابات چه در سطح کشوری و چه در سطح استانی امیدواریم توجه ویژه‌ای به این شهرستان در توزیع اعتبارات شود و این موضوع از قوانین جمعیت هلال‌احمر در کشور است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول