اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیشگیری از جرم دادگستری کردستان اعلام کرد

ارسال 700 مقاله به جشنواره ملی مسجد و سلامت

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری از جرم دادگستری کردستان از ارسال 700 مقاله علمی به دبیرخانه جشنواره ملی مسجد و سلامت اجتماعی در استان خبر داد.

ارسال 700 مقاله به جشنواره ملی مسجد و سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن بابایی در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج به کیفیت بالای مقالات رسیده به دبیرخانه این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: 25 مقاله از این تعداد از افرادی با مدرک دکترا هستند و مجموعه مقالات نیز در قالب کتابی ارائه خواهد شد.

معاون پیشگیری از جرم دادگستری کردستان خاطرنشان کرد: این جشنواره در قالب مقاله علمی، ادبیات شامل شعر، خاطره‌نویسی، فیلمنامه، داستان کوتاه، عکس و فیلم کوتاه شامل مستند و طراحی، نقاشی، گرافیک، گزارش شامل تصویری، مکتوب، وبلاگ‌نویسی و انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای و فکری برگزار می‌شود.

بابایی یادآور شد: بخش کودک و نوجوانان و خبر نیز به بخش‌های این جشنواره اضافه شده و افراد دارای اثر می‌توانند آثار خود را در این جشنواره شرکت دهند.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در 24 و 25 خردادماه امسال با حضور مقامات کشوری و استانی در سنندج، بر مشارکت و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره تاکید کرد.

معاون پیشگیری از جرم دادگستری کردستان تصریح کرد: مسجد، تقویت باورهای دینی، سلامت اجتماعی، مسجد، ارتقا فرهنگ و آگاهی، سلامت اجتماعی، مسجد، مشارکت اجتماعی، سلامت اجتماعی و مسجد، خانواده و سلامت اجتماعی از مهم‌ترین محورهای این جشنواره است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مساجد در پیروزی و شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: مسجد به عنوان پایگاه اجتماعی و سیاسی روزهای پیروزی انقلاب اسلامی نقش محوری داشته است.

وی بیان کرد: مسجد امروزه نیز دارای کارکردهای زیادی است چرا که در جامعه، ما که با مسائل بسیاری مواجه هستیم می‌طلبد تمام دستگاه‌ها و ادارات از این مکان مقدس و معنوی بهترین استفاده و بهره را ببرند.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول