اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستان‌آباد:

نوسانات برق به کارخانه‌داران و سرمایه‌گذاران زیان میِ‌زند

خبرگزاری فارس: فرماندار بستان‌آباد گفت: همه کارخانه‌داران از کمبود برق و به‌ویژه نوسانات آن در شهرک صنعتی بستان‌آباد زیان‌دیده هستند ولی با وجود برگزاری جلسات متعدد، این مشکل حل نشده است.

نوسانات برق به کارخانه‌داران و سرمایه‌گذاران زیان میِ‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، الیاس گل‌محمدزاده صبح امروز در جلسه رسیدگی به مشکلات شهرک‌های صنعتی بستان‌آباد و "تیکمه‌داش" با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی شهرستان اظهار کرد: به جرات می‌توان گفت که هیچ شهرستانی همانند بستان‌آباد چنین قابلیت‌هایی را ندارد و با توجه به قرار گرفتن این منطقه در مجاورت آزادراه پیامبر اعظم، جاده ترانزیتی و راه‌آهن در حال احداث "تبریز- میانه" و نزدیک بودن به مرکز استان، بستان‌آباد باید به یک قطب بزرگ صنعتی در شمال‌غرب کشور تبدیل شود.

اعتبارات استانی جوابگوی نیازهای شهرک‌های صنعتی بستان‌آباد نیست

وی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی می‌توانند مشکل بیکاری در کشور را ریشه‌کن کنند، از تداوم مشکلات چندین ساله در شهرک‌های صنعتی بستان‌آباد ابراز نارضایتی کرد و افزود: برای نمونه همه کارخانه‌داران از کمبود برق و به‌ویژه نوسانات آن زیان‌دیده هستند ولی با وجود برگزاری جلسات متعدد، این مشکل حل نشده است.

وی اظهار کرد: بدون تکمیل زیرساخت‌ها، احداث شهرک‌های صنعتی هیچ توجیهی ندارد و باید برق صنعتی واحدهای تولیدی تامین شود.

گل محمدزاده خواستار تسریع در روند احداث و تحویل شهرک صنعتی شماره دو بستان‌آباد شد و گفت: اعتبارات استانی جوابگوی نیازهای شهرک‌های صنعتی بستان‌آباد نیست و باید از اعتبارات ملی استفاده کنیم.

معارضان زمین سرمایه‌گذاران بستان آبادی را فراری داده است

فرماندار بستان‌آباد خطر معارضان زمین را مورد اشاره قرار داد و گفت: برخی از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان به خاطر ترس از ادعاهای معارضان، حاضر به سرمایه‌گذاری نیستند و باید از همین امروز مشکلات مربوط به سند زمین‌های شهرک شماره دو برطرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از 59 واحد صنعتی در شهرک شماره یک بستان‌آباد فقط 24 واحد فعال هستند که این امر اصلا قابل قبول نیست و باید با واحدهای راکد برخورد قانونی صورت گیرد. هر چند در این زمینه خلاهای قانونی وجود دارد و امیدواریم نمایندگان مجلس نهم این معضل را برطرف کنند.

گل محمدزاده از پایان آسفالت خیابان‌های شهرک صنعتی شماره یک و ناحیه صنعتی "تیکمه‌داش" در ماه‌های آتی خبر داد و گفت: در برخی از شهرک‌ها میان مدیریت شهرک و هیئت امنا اختلافاتی وجود دارد و این درگیری‌ها عدم بهره‌وری در شهرک را به دنبال داشته است.

فرماندار شهرستان بستان‌آباد در پایان سخنان خود حل مشکل کمبود آب واحدهای شهرک‌های صنعتی بستان‌آباد را منوط به افتتاح سد "کلقان" دانست و ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های مدیران استانی مشکلات این شهرک‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول