اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چناران خبر داد

100 روستای چناران گازدار شدند/ 52 روستا در نوبت گازرسانی

خبرگزاری فارس: فرماندار چناران گازرسانی به 100 روستای این شهرستان را از اقدامات صورت گرفته دانست و گفت: عملیات گازرسانی به 52 روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

100 روستای چناران گازدار شدند/ 52 روستا در نوبت گازرسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سیدعلی حسینی صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی اظهار کرد: تمام مصوبه‌های سفرهای هیئت دولت و ریاست جمهوری به چناران در قالب 40 مصوبه اجرایی شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد 90 درصد به بهره‌برداری رسیده و 10 درصد باقی مانده نیز در حال اجراست.

فرماندار چناران با اشاره به اینکه در سفرهای استانی نیازهای شهرستان‌ها تهیه و به مسئولین ارائه می‌شود، تصریح کرد: ایجاد شهرک فناوری‌های نوین، احداث دانشگاه صنعت و معدن خراسان‌رضوی و تصویب منطقه گردشگری از مهم‌ترین مصوبات سفر هیئت دولت به چناران بوده است.

حسینی گفت: تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی چناران که بزرگ‌ترین شهرک صنعتی در شمال و شمال‌شرق کشور است با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال به انجام رسیده است.

فرماندار چناران خاطرنشان کرد: ‌آب‌رسانی به مسکن مهر و 52 روستای سطح شهرستان و هم‌چنین ایجاد تنها دانشگاه صنعت و معدن خراسان‌رضوی در شهر جدید گلبهار، تاسیس دانشگاه پیام‌نور و مرکز فنی و حرفه‌ای از دیگر مصوبات مهم سفرهای استانی هیئت دولت به شهرستان چناران بوده است.

حسینی هم‌چنین گازرسانی به 100 روستای سطح شهرستان را از دیگر اقدامات صورت گرفته دانست و تصریح کرد: عملیات گازرسانی به 52 روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

فرماندار چناران با اشاره به اینکه این شهرستان رتبه اول استان را در خصوص استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری در بخش کشاورزی داراست، اظهار کرد: 4 میلیارد ریال کمک بلاعوض و 20 میلیارد ریال تسهیلات نیز برای بهبود سطح کیفی محصولات کشاورزی شهرستان در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول