اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست روابط عمومی فرمانداری زابل خبر داد

برگزاری نمایشگاه جلوه‌های خدمت در زابل

خبرگزاری فارس: سرپرست روابط عمومی فرمانداری زابل از برگزاری نمایشگاه جلوه‌های خدمت در شهرستان زابل همزمان با مرکز استان و یکصدمین سفر رئیس جمهور به خراسان‌رضوی خبر داد.

برگزاری نمایشگاه جلوه‌های خدمت در زابل

حامد شهرکی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: ادارات و ارگان‌های این شهرستان دستاوردها و خدمات دولت نهم و دهم در منطقه را در نمایشگاه جلوه‌های خدمت به معرض دید عموم گذاشته‌اند.

وی افزود: احداث تصفیه‌خانه شهر زابل، احداث خط دوم انتقال آب از چاه نیمه‌ها به زابل، احداث بزرگراه زابل ـ زاهدان، ارتقای دانشکده پرستاری زابل به دانشگاه علوم پزشکی، ارتقای دو بخش شهرکی، نارویی و میان‌کنگی به شهرستان، احداث بزرگراه زابل ـ زهک، بزرگراه زابل ـ دوست محمد، بزرگراه زابل ـ بنجار و احداث پردیس جدید دانشگاه زابل از مهم‌ترین مصوبات و دستاوردهای دولت نهم و دهم در منطقه بوده است.

وی گفت: در طول برگزاری نمایشگاه فرماندار زابل نیز با مردم شهرستان دیدار مردمی داشته و از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را پیگیری کرد.

شهرکی مقدم یادآور شد: استقبال مردم از نمایشگاه جلوه‌های خدمات در زابل چشمگیر بوده است و این نمایشگاه تا 25 اردیبهشت ماه پذیرای عموم مردم شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول