اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبر خوش احمدی‌نژاد برای مردم خوشاب

احداث یک واحد دانشگاهی، دو سالن ورزشی و یک درمانگاه در خوشاب

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور کشورمان ساخت سالن ورزشی، دانشگاه و درمانگاه را از مطالبات مردم خوشاب عنوان کرد و گفت: بنده ساخت این پروژه‌ها را به مردم خوشاب قول می‌دهم.

احداث یک واحد دانشگاهی، دو سالن ورزشی و یک درمانگاه در خوشاب

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در ادامه چهارمین روز از یکصدمین سفر خود به خراسان‌رضوی که در جمع مردم خوشاب حاضر شده بود، اظهار داشت: بالاخره این شهرستان جدید است و برای پیشرفت آن باید همگی تلاش کنیم و دولت نیز تلاش بیش‌تری در این راستا می‌کند و با افتخار آنچه از دولت برآید ارائه می‌دهد.

وی افزود: یکی از مطالبات مردم این شهرستان، ساخت یک واحد دانشگاهی است بنابراین قول می‌دهیم یک واحد دانشگاهی ایجاد کنیم، البته رشته‌هایی را باید بیاوریم که برای جوانان این شهرستان قابل استفاده باشد چرا که در خوشاب کشاورزی، دامداری، قالیبافی، فرش‌بافی رونق دارد و این رشته‌ها نیز باید پیشرفت کند و نمی‌خواهیم به گونه‌ای باشد که تنها مدرک کاغذی به فارغ‌التحصیلان ارائه شود.

احمدی‌نژاد ادامه داد: هم‌چنین با توجه به اینکه مرکز درمانی در این شهرستان وجود ندارد ان‌شاء‌الله ساخت یک مرکز درمانی را تصویب می‌کنیم، هم‌چنین از دیگر مطالبات سالن ورزشی بود که در این راستا نیز یک سالن ورزشی برای بانوان و یک سالن ورزشی برای آقایان ایجاد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: تمام پروژه‌های مذکور زیرساخت است و زمانی پیشرفت اتفاق می‌افتد که کار و تولید نیز افزایش پیدا کند یعنی مزارع و دامداری‌ها آباد شده و درآمد ایجاد شود.

وی بیان داشت: دولت کشاورزان و دامداران را حمایت می‌کند که از جمله این پشتیبانی‌ها حق‌آبه و یارانه است و در این راستا تمام اختیارات دولت برعهده استاندار است که می‌تواند آن را به جوانان این شهرستان ارائه کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه هفته گذشته 400 میلیارد تومان برای بخش کشاورزی به حساب بانک کشاورزی با سود هفت درصد واریز کردیم، گفت: این اعتبار با دستور مستقیم استاندار خراسان‌رضوی پرداخت می‌شود و بانک‌ها هیچ اختیاری برای این پرداخت ندارند.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول