اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

نتیجه تربیت فرزندان در نسل آینده تاثیرگذار است

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: خانواده‌ها باید مراقب تربیت فرزندان خود باشند چون نتیجه‌اش در نسل آینده تاثیرگذار خواهد بود.

نتیجه تربیت فرزندان در نسل آینده تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، زهرا شرف‌الدین صبح امروز در مراسم جشن کوثر که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) در چالوس برگزار شد، اظهار داشت: همه کارهایی که انسان انجام می‌دهد اگر بر اساس شرایط و حدود الهی باشد عبادت محسوب می‌شود.

وی به ویژگی‌های متفاوت روحی زنان و مردان اشاره کرد و گفت: علت بخشی از اختلافات خانواده‌ها این است که زنان و مردان ویژگی‌های یکدیگر را نمی‌شناسند، اما اگر از تفاوت ویژگی‌های یکدیگر آگاهی یابند اختلافات خانواده بسیار کم خواهد شد و حتی بعضا اختلافات از بین می‌رود.

شرف‌الدین بیان داشت: هر کس در هر پست و منصبی که باشد باید ثمره‌اش به خانواده برسد و در مسیر خدا قرار گیرد چرا که خدمت به خانواده موجب آمرزش گناهان می‌شود.

این مسئول به نقش زن و مادر در خانواده اشاره کرد و افزود: هر مرد در دامان خانواده و مادر تربیت می‌شود و این نقش زن در خانواده است پس زن باید بیاموزد که چگونه فرزندان خود را تربیت کند.

وی گفت: باید طوری فرزندان خود را تربیت کنیم که پس از ازدواج بالاترین عزت و افتخار را خدمت به خانواده بداند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ابراز داشت: راحت طلب بار آوردن یکی از مصیبت‌هایی است که خانواده ها را درگیر کرده است.

شرف‌الدین ادامه داد: هر چه که خداوند فرمود باید با علم و معرفت بدان عمل کنیم زیرا این عمل باعث بارش خیر و برکت در زندگی ما می‌شود.

این مسئول گفت: عزتمندی و ابهت انسان دست خداست به شرطی که انسان در مسیر خدا باشد و اعمالش نیز برای خدا باشد.

فرمانده بسیح سپاه ناحیه چالوس نیز در سخنانی با بیان اینکه در عصر حاکمیت پیامبر چند گروه وجود داشت، اذعان کرد: گروهی مومنین بودند که همواره از پیامبر حمایت می‌کردند و مطیع وی بودند و در زندگی خود به راه کج نرفتند و سپس گروهی که سست ایمان بودند یعنی کسانی که تازه در حال اسلام آوردن بودند و یا در جنگها پیامبر را تنها می‌گذاشتند و گروه دیگری که جزو منافقان بودند و منتظر رحلت پیامبر خدا بودند تا حاکمیت جامعه اسلامی را از آن خود کنند که پس از رحلت پیامبر خدا دشمنی‌های خود را نیز نشان دادند.

علیرضا طاولی افزود: حضرت فاطمه(س) در جریان نفاق با روشنگری و ایستادگی در برابر نفاق در دفاع از ولایت علی(ع) به صحنه آمد و به مبارزه پرداخت و در همین راه نیز به شهادت می‌رسد و به عنوان نخستین شهید راه ولایت نام خود را در تاریخ اسلام ثبت می‌کند.

طاولی عنوان کرد: ما امروز در عصر غیبت امام عصر(عج) که متعلق به عصر ولایت فقیه است نیاز به یک راهنما داریم که راهنمای امروز ما امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و همچنین امام خامنه‌ای است که مسئولیت هدایت جامعه اسلامی را بر عهده دارند.

وی در پایان متذکر شد: ما باید با تأسی از مقام ولایت فقیه تداوم‌بخش راه ائمه اطهار و به ویژه حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره) باشیم.

انتهای ‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول