اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کرمانشاه:

روابط‌عمومی وکیل‌مدافع و مدعی‌العموم است

خبرگزاری فارس: عضو شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان کرمانشاه گفت: روابط‌‌عمومی وکیل مدافع سازمان در بیرون و مدعی‌العموم در داخل سازمان است.

روابط‌عمومی وکیل‌مدافع و مدعی‌العموم است

 ماندانا مالمیر در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: روابط‌عمومی نوع دیگری از عملکرد مدیریت است که به ایجاد و حفظ خط‌‌ مشی‌های متقابل در زمینه شناخت و پذیرش روابط کمک کرده و موجب همکاری سازمان با مخاطبان آن می‌شود.

مالمیر ادامه داد: روابط عمومی شامل چگونگی اداره مشکلات یا مسائل سازمان است که به مدیریت سازمان کمک می‌کند تا از افکار‌ عمومی آگاهی یابد و به آنها پاسخ گوید.

وی ادامه داد: روابط‌عمومی مشخص می‌کند که مدیریت برای تامین منافع عمومی چه وظایفی دارد و از سوی دیگر، مدیریت سازمان را در اعمال تغییرات مؤثر و استقبال از گرایش‌های مختلف یاری می‌دهد و در این زمینه از تحقیق و نیز فنون ارتباطات به گونه‌ای که با اصول اخلاقی سازگار باشد استفاده می‌کند.

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه روابط‌عمومی را وکیل مدافع سازمان در بیرون و مدعی‌العموم در داخل سازمان معرفی کرد.

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در کشور ایران اضافه کرد: با توجه به اینکه از پیدایش روابط­‌‌‌عمومی در ایران حدود نیم قرن می­‌گذرد هنوز روابط­‌عمومی با مسائل مختلفی مواجه است.

 مالمیر گفت: امروزه روابط­‌عمومی­‌ها بیشتر وقت خود را صرف برطرف ساختن مشکلات خود می­‌کنند ‌و ورود به این مشکلات‌، توان و شرایط ایفای وظایف و رسالت راستین را از روابط­‌عمومی گرفته است‌. 

وی با اشاره به اخلاق و رفتار یک روابط‌عمومی در نحوه برخورد با دیگران ادامه داد: یک روابط‌عمومی در درجه اول باید ایمان به خدا داشته باشد و پاک ونجیب باشد‌، زیرا کسانی که نسبت به خالق هستی بی‌اعتنا‌، بی‌احترام و ناسپاس هستند خیلی راحت می‌توانند به دیگران بی‌احترامی کنند و از این رو غیر قابل اعتماد هستند.

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: هرگز به دیگران توهین نکند رعایت ادب و نزاکت حتی با افرادی که باعث رنجش شخص روابط‌عمومی شده‌اند امری ضروری است وباعث می‌شود‌، شخصیت روابط‌عمومی بیشتر به دیگران ثابت شود.

 مالمیر در پایان گفت: روابط‌عمومی موفق و کارآمد است که به دور از سیاست‌زدگی‌ها و چاپلوسی‌ها‌،

نقش ارزنده خود را به خوبی انجام دهد که با این وسیله‌،هم مایه رشد و ترقی سازمان شود وهم به ارباب رجوع ومردم این اطمینان را می‌دهد که حق آنان ضایع نخواهد شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول