اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط هیئت علمی و دانشجویان علوم پزشکی شیراز صورت گرفت

تالیف کتاب «فعالیت‌های موثر در دفتر استعدادهای درخشان»

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی از تالیف کتاب «فعالیت‌های موثر در دفتر استعدادهای درخشان» توسط اعضای هیئت علمی و دانشجویان علوم پزشکی شیراز خبر داد.

تالیف کتاب «فعالیت‌های موثر در دفتر استعدادهای درخشان»

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، علی نورافشان در مراسم جشن «دانش و پویش» که به مناسبت میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا (س) و به منظور تجلیل از 556 دانشجوی برگزیده این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: نوآوری نقش با اهمیتی در استقلال کشور دارد و در همین زمینه علاوه بر تالیف کتاب «فعالیت‌های موثر در دفتر استعدادهای درخشان»، کتاب‌های اسرار اختراع، اسرار خلاقیت و اسرار نوآوری نیز در دست چاپ است.

وی افزود: به همین منظور برای داشتن خلاقیت و اکتشاف توسط دانشجویان علوم پزشکی در همان اندازه‌ای که از آن‌ها انتظار می‌رود، باید در شیوه مطالعه دانشجویان بازنگری صورت گیرد.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر بیشتر دانشجویان مستعد ما تنها به درس و واحدهای ارائه شده در دانشگاه بسنده می‌کنند و به نظر می‌رسد توجه به تغییر نگرش و ایجاد زمینه اختراع و اکتشاف در بین آن‌ها ضروری است.

نورافشان بیان کرد: برای داشتن نوآوری، تعاملات بین‌رشته‌ای دارای اهمیت است که باید به آن نیز توجه شود.

وی افزود: 566 دانشجو از دانشکده‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم مورد قدردانی قرار گرفتند که سه نفر از این افراد دانشجوی نمونه کشوری و بقیه دانشجویان نمونه دانشگاهی و برگزیده بخش‌های پژوهشی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی، فعالان دفتر نهاد مقام معظم رهبری و رتبه‌های برتر تمام آزمون‌های سراسری مربوطه بوده‌اند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول