اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ساخت حسینیه صورت گرفت

وقف یک قطعه زمین به ارزش 800 میلیون ریال در همدان

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از وقف یک قطعه زمین به مساحت 450 مترمربع برای ساخت حسینیه در شهرستان همدان خبر داد.

وقف یک قطعه زمین به ارزش 800 میلیون ریال در همدان

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: یک قطعه زمین به مساحت 450 متر مربع برای ساخت حسینیه در شهرستان همدان وقف شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این قطعه زمین بیش از 800 میلیون ریال است، افزود: آقای منوچهر منوچهری در سال جاری این قطعه زمین را به مساحت 450 متر مربع، با نیت احداث حسینیه بنام مبارک علی بن الحسین، امام سجاد(ع) وقف کرده است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خاطرنشان کرد: در سال گذشته 20 موقوفه جدید در شهرستان همدان وقف شده که امیدوار هستیم در سال جاری شاهد وقف‌های گسترده‌ای در سطح شهرستان همدان باشیم.

وی از مردم خداجوی و خیر شهرستان همدان درخواست کرد با وقف اموال خود با نیات متناسب با نیازهای روز جامعه در راستای رشد و تعالی فرهنگ دینی و توسعه کشور گام بردارند.

رضوی در پایان سخنان خود ایجاد مراکز قرآنی و کمک به نشر و تبلیغ علوم و معارف قرآنی، کمک هزینه تهیه جهیزیه و ازدواج جوانان و ایجاد مراکزی برای درمان بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج و کمک به ایجاد اشتغال و مسکن جوانان از جمله نیات روز و مورد نیاز جامعه کنونی است که باید مورد توجه واقفان خیراندیش باشد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول