اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خبر داد

ایجاد پایگاه امداد هوایی در شهرستان دشتی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری جمعیت هلال احمر استان بوشهر ایجاد پایگاه امداد هوایی است که در استان آغاز می‌شود.

ایجاد پایگاه امداد هوایی در شهرستان دشتی

عبدالکریم شعبان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: رژه امدادگران، سرکشی به خانواده‌های امدادگر و سومین انتخابات سراسر در استان از مهم‌ترین برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان است.

شعبان‌زاده افزود: هر سال شاهد افزایش مشارکت جوانان با جمعیت هلال احمر هستیم و ما در کل از حمایت‌های خوب مردمی برخورداریم.

وی آغاز عملیات مجتمع امدادی در دشتی را مهم دانست و گفت: با توجه به اینکه شهرستان دشتی مجاور پارس شمالی و جنوبی قرار دارد این پایگاه می‌تواند در آینده منشأ خدمات ارزشمندی باشد.

شعبان‌زاده تصریح کرد: با توجه به حوادثی که در شهرستان دشتی در گذشته داشته‌ایم این شهرستان نیازمند به احداث چنین پایگاهی بود و از راه‌اندازی این ایستگاه خرسندیم.

وی خاطر نشان کرد: اعتبارات این پروژه بیش از یک‌ میلیارد تومان خواهد بود و تجهیزات امدادی برای فرود بالگرد نیز در این مجتمع دیده شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری جمعیت هلال احمر استان بوشهر اجرای عملیات پایگاه امداد هوایی است که در استان آغاز خواهد شد.

وی توسعه پایگاه‌های امداد جاده‌ای در استان را یکی دیگر از برنامه‌های این جمعیت عنوان کرد.

شعبان‌زاده افزود: سال گذشته 27 هزار نفر در سطح استان آموزش دیده‌اند که امیدواریم این آموزش‌ها توسط جمعیت هلال احمر به 100 درصد برسد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول