اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

جلوگیری از بدحجابی ضامن حیات سالم اجتماعی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: جلوگیری از بدحجابی ضامن پویایی و حیات سالم اجتماعی است و ایجاد محیط مناسب که رشد فضایل معنوی و اخلاق اسلامی است نباید فدای مصلحت‌‌اندیشی و سیاست‌زدگی احتمالی شود.

جلوگیری از بدحجابی ضامن حیات سالم اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی علیه بدحجابی در شهر خورموج اظهار داشت: حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) سرمش، الگو و اسوه برای همه مردان و زنان عالم است.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) احیاگر فرهنگ فاطمی در جامعه بود و ما باید از این بزرگان الگو بگیریم.

وی افزود: بدحجابی هویت اسلامی جامعه را به خطر خواهد انداخت و این دسیسه دشمنان انقلاب و اسلام برای دستیابی به اهداف شومشان است.

امام جمعه خورموج بیان کرد: کسانی که بخواهند فضای معنوی، روحانی و دینی این شهرستان و استان را آلوده کنند قلب مردم مؤمن و متدین را آزار خواهند داد.

مصلح گفت: تعداد اندکی از کسانی که رعایت عفت و حجاب را ندارند یا جاعل‎اند و نادان و یا اینکه آلت دست دشمنان قرار گرفته‎اند.

وی تصریح کرد: کسانی که رعایت حجاب را نمی‎کنند دعوت و موعظه می‎کنیم و وظیفه داریم امر به معروف و نهی از منکر کنیم در غیر این صورت اجازه نمی‎دهیم با دین مردم این صحنه‎های آزاردهنده را به وجود آورند.

مصلح از برگزارکنندگان ایام فاطمیه در شهرستان تقدیر کرد و یادآور شد: امسال برگزاری ایام فاطمیه اول و دوم در شهرستان نسبت به سال‎های گذشته بی‎نظیر بود و همچنین مراسم هفته مقام زن در شهرستان پررنگ‌تر از سال‎های گذشته برگزار شد که جا دارد از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی، فرماندار و تمام بسیجیان تقدیر و قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: مسئله عدم رعایت عفاف و حجاب هشدار به همه کسانی است که به‌رغم همه تبلیغاتی که انجام می‏شود باز هم فضای شهر را آلوده می‎کنند زیرا این صحنه‎ها برای مؤمنین آزاردهنده است.

شایان ذکر است این راهپیمایی از مصلای بزرگ حضرت امام خامنه‎ای و با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده‎های معظم شاهد، بسیجیان و اقشار برگزار شد و پس از عبور از خیابان‎های اصلی شهر تا چهارراه مدرسه علمیه ادامه یافت.

راهپیمایان در طول مسیر با شعارهایی از جمله "ای خواهر مسلمان حجاب تو سنگر است"، "ای خواهر مسلمان حجاب تو زینت است، اسلام مکتب ماست حجاب عزت ماست"، "ما پیرو قرآنیم از آمریکا بیزاریم"، "ما همه سرباز توایم خامنه‏ای گوش به فرمان توایم خامنه‏ای"، ای رهبر آزاده آماده‏ایم آماده"،  "رهبر اگر اذنم دهد جان را فدایش می‏کنم و سید علی لب تر کند جان را نثارش می‏کنم" و " فرموده رهبری اجرا باید گردد تذکر لسانی اجرا باید گردد" و "حزب الله بیدار است از بی‌حجاب بیزار است"، خواستار توجه جدی دولتمردان به معضل بدحجابی در جامعه شدند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول