اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی آب و فاضلاب روستایی مازندران:

87 میلیارد تومان اعتبارات منابع داخلی آبفار مازندران جذب شد

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و منابع‌انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: اعتبارات منابع داخلی آبفار 115 میلیارد تومان بود که 87 میلیارد تومان تخصیص و جذب شد.

87 میلیارد تومان اعتبارات منابع داخلی آبفار مازندران جذب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ سید محمد آقازاده در جلسه هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ معاونان پشتیبانی و منابع ‌انسانی شرکت‌های آبفار منطقه یک کشور با حضور مدیرکل توسعه مدیریت و منابع‌ انسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در آبفار مازندران با اشاره به شیوه‌های جدید مدیریت هزینه و نقدینگی بیان داشت: اجرایی نشدن مدیریت هزینه ادامه روند کارها را با مشکل مواجه می‌کند.

آقازاده یادآور شد: مدیریت منابع‌ انسانی با مدیریت نیروی ‌انسانی متفاوت است و مدیریت نیروی‌ انسانی، کارکنان را به عنوان فردی که دارای توانایی بالفعل است، می‌شناسد در صورتی‌که مدیریت منابع‌ انسانی، کارکنان را به عنوان منبع و سرمایه‌ای می‌داند که بایستی مدیران شرایطی را فراهم آورند تا توانایی بالقوه فرد به بالفعل تبدیل شود.

وی اداره منابع انسانی را مهم‌ترین و هسته مرکزی وظیفه مدیریت بیان کرد و گفت: برای تبدیل شرکت‌ها به شرکت‌های مشتری‌مدار و برای تحقق رسالت و اهداف شرکت و ایجاد موقعیت استراتژیک، داشتن دانش مدیریت منابع انسانی امری الزامی است.

آقازاده با تاکید بر اهمیت مهندسی نیروی انسانی گفت: در این راستا به صورت دوره‌ای در شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنیم و از نزدیک با مشکلات کارکنان آشنا شده و رسیدگی می‌کنیم.

معاون پشتیبانی و منابع‌ انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با اشاره به عملکرد این معاونت در سال گذشته گفت: در سال مالی گذشته بیش از 572 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و سرمایه‌ای مصوب شد که مبلغ 492 میلیارد تومان تخصیص یافت و توانستیم همین مبلغ را وصول کنیم.

این مسئول یادآور شد: در زمینه اعتبارات منابع داخلی نیز 115 میلیارد تومان مصوب شده بود که 87 میلیارد تومان تخصیص و جذب شد.

وی گفت: بیش از 7/1 میلیارد تومان سهم صندوق هدفمندی یارانه‌ها بوده که از سر جمع اعتبارات واریزی به شرکت آبفار مازندران کسر شده است.

آقازاده در پایان از ارایه صورت‌های مالی تا پایان خرداد و اظهارنامه مالیاتی تا پایان تیر ماه هر سال خبر داد.

در ادامه مدیرعامل آبفار مازندران ابراز داشت: استان مازندران بیش از 3 میلیون نفر جمعیت دارد که جمعیت شهری و روستایی این استان تقریبا برابر است.

محمدحسین برزگر با اشاره به تعداد 3 هزار روستا در مازندران تصریح کرد: 2 هزار و 400 روستای مازندران جمعیت بالای 20 خانوار دارند و شاخص بهره‌مندی روستاییان استان از آب شرب سالم و بهداشتی 5/73 درصد است که با نرم کشوری برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه به لحاظ پوشش آب شرب در روستاهای مازندران این استان در رتبه شش کشوری قرار دارد، گفت: از نظر جمعیت و تعداد خانوار این استان رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داد.

برزگر در پایان میزان تولید آب آبفار مازندران را 3 هزار و 330 لیتر در ثانیه اعلام کرد و اذعان داشت: نیاز آبی ما در استان 4 هزار و 700 لیتر است که مقرر شده کمبودها در برنامه پنجم جبران شود.

انتهای ‌پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول