اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حمایت از تولیدکنندگان انجام شد

تزریق 15 میلیارد تومان تسهیلات به کاغذسازی امیرآباد بهشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار بهشهر گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان بخش صنعت، 15 میلیارد تومان تسهیلات به مجتمع در حال احداث کاغذسازی امیرآباد بهشهر تزریق شد.

تزریق 15 میلیارد تومان تسهیلات به کاغذسازی امیرآباد بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهشهر، پیرو مصوبه کارگروه اشتغال هفته گذشته مبنی بر رفع مشکلات مجتمع بزرگ کاغذسازی بهشهر، صبح امروز به اتفاق محمد ربیع‌زاده عضو هیئت مدیره بانک صادرات کشور و نوری مدیر امور شعب بانک صادرات مازندران از این مجتمع در حال احداث بازدید داشتند.

فرماندار بهشهر در این بازدید، اذعان داشت: مهم‌ترین برنامه ما ایجاد اشتغال برای خیل عظیم بیکاران و ایجاد رونق اقتصادی واحدهای تولیدی است که تحقق این برنامه‌ها افزایش رفاه و درآمد جامعه است.

محمدرضا البرزی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات این پروژه بزرگ که با ساخت آن 500 شغل مستقیم ایجاد می‌شود اقداماتی صورت گرفته، ابراز داشت: در این رابطه بانک صادرات با نگاه و رویکرد ضرورت حل مشکل بررسی‌های خود را دنبال کرد و در نتیجه مقرر شد مبلغ 15 میلیارد تومان به مجتمع کاغذسازی برای از سرگیری فعالیت‌ها تسهیلات پرداخت شود.

حسین شادرس مدیرعامل مجتمع کاغذسازی بهشهر در سخنانی، گفت: تاکنون 20 میلیارد تومان بابت احداث مجتمع کاغذسازی هزینه شده و چند ماهی است به خاطر مشکلات مالی متوقف و باعث بیکاری تعدادی از کارگران شده است.

وی قول داد؛ با تزریق این اعتبار، تا هفت ماه‌ آینده و حداکثر تا پایان سال، پروژه را به بهره‌برداری برساند.

مجتمع کاغذسازی بهشهر یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های کاغذسازی ایران است که با ساخت آن حدود 25 درصد کاغذ مورد نیاز کشور تامین شده و از خروج ارز جلوگیری می‌شود.

به گزارش فارس، مجتمع کاغذ امیرآباد ظرفیت تولید روزانه 500 تن کاغذ را دارد و با افتتاح آن سالانه 150 هزار تن به ظرفیت کاغذ کشور اضافه می‌شود.

همچنین محصولات این مجتمع در 17 نوع از جمله کاغذ A4، گلاسه، کرافت و سیلیکون است.

انتهای‌ پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول