اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج:

سوم خرداد جلوه‌ای از امدادهای الهی است

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: سوم خرداد جلوه‌ای از امدادهای الهی در مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی است.

سوم خرداد جلوه‌ای از امدادهای الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی سوم خرداد در شهرستان فهرج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: سوم خرداد نماد مقاومت و ایثار ملت ایران است. 

وی بیان داشت: سوم خرداد جلوه‌ای از امدادهای الهی در مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی بود.

فرماندار فهرج تصریح کرد: حماسه بزرگ سوم خرداد یکی از ماندگارترین حماسه‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در تاریخ جمهوری اسلامی است و باید این حماسه برای جوانان خوب تبیین شود زیرا این روز برگ زرینی در دفاع مقدس است.

زین‌الصالحین خاطرنشان کرد: سوم خرداد یک حماسه ملی است و از این روز باید به عنوان روز وحدت، همدلی، ایثار و از خودگذشتگی در دفاع از ایران اسلامی نام برد.

به گزارش فارس، برگزاری مسابقات ورزشی دوومیدانی، دوچرخه‌سواری و مسابقات فوتسال در شهرستان، رژه موتوری نیروهای بسیجی، غبارروبی و گلباران گلزار شهدا و ویزیت رایگان در مراکز درمانی از جمله برنامه‌های این روز است.

همچنین ویزیت رایگان خانواده‌های شهدا در منازل، اجرای برنامه کوهپیمایی توسط فرهنگیان و  برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی از سوی اداره ارشاد اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در شهرستان فهرج اعلام شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول