اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس جمهور در مشهد

مشهد در اولویت تأمین گازوئیل کم گوگرد است

خبرگزاری فارس: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: شهر مشهد به دلیل وجود اتوبوس و کامیون‌هایی که مصرف گوگرد دارند در اولویت نخست تأمین گازوئیل کم گوگرد است.

مشهد در اولویت تأمین گازوئیل کم گوگرد است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدجواد محمدی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران در محل اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی اظهار کرد: در بعضی شهرها مانند تهران مشکل گازوئیل کم گوگرد حل شده است.

وی افزود: اما طبق تعهد وزارت نفت در زمینه افزایش ظرفیت نیاز به آمادگی مخازن و خطوط لوله نیز هست.

محمدی‌زاده تصریح کرد: انتقال گازوئیل از جنوب کشور به انتهای آن یعنی استان خراسان‌رضوی و شهر مشهد توسط این خطوط صورت می‌گیرد بنابراین ظرفیت آن نیز به مرور زمان بالا می‌رود.

رئیس سازمان حفاظت زیست کشور اظهار داشت: وزارت نفت طبق تعهداتی که به ما داده تا نیمه سال جاری یعنی انتهای شهریورماه 91 باید گازوئیل کم گوگرد را به شهر مشهد برساند.

وی درباره مشکلات لاینحل کشافرود نیز اظهار داشت: اقداماتی که دولت موظف به انجام آن بوده به ویژه در مورد تأسیس تصفیه‌خانه پرکندآباد و اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر مشهد عملکردهای مثبتی صورت گرفته است.

وی در این‌باره سازمان آب و فاضلاب را مسئول و اقدامات لازم را به شهرداری مشهد مربوط دانست و اظهار کرد: تنها با همت فرمانداری شهر مشهد حمایت‌های قضایی و پی‌گیری مجدانه آب و فاضلاب و کمک‌های شهرداری مشهد می‌شود این مشکل را حل و فصل کرد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول