اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

هلاکت روزانه اشرار و قاچاقچیان ادامه دارد / ایران امن‌ترین کشور دنیا‌ست

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران اسلامی ما امروز به رغم شیطنت‌ها و ترفندهای مختلف استکبار جهانی امن‌ترین و با ثبات‌ترین کشور دنیا است.

هلاکت روزانه اشرار و قاچاقچیان ادامه دارد  / ایران امن‌ترین  کشور دنیا‌ست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام شیخ ابوتراب بهرامی عصر امروز در مراسم معارفه مسئول سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اردبیل اظهار داشت: به رغم تمام شیطنت داخلی و خارجی نظام استکباری کشور اسلامی ایران در سایه ولایت فقیه و هوشیاری نیروهای مسلح در نهایت آرامش، امنیت و اقتدار است و حتی کوچک‌ترین تحرک دشمن را نیز به دقت و جرأت کامل رصد می‌کنیم.

وی با بیان این‌که تولید و بقای امنیت در یک کشور مؤلفه ارزشمند در رسیدن به شاخص‌های ارزشمند اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی رو به جلو است، تصریح کرد: نیروهای مسلح ما با تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین آماده و بسیج در صحنه هستند و به عنوان عظیم‌ترین مجموعه مدافع انقلاب اجازه کوچک‌ترین دخالت و تحرک را به سرسپردگان غرب و شرق نمی‌دهند.

بهرامی از نیروی انتظامی به عنوان مجموعه جان بر کف در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: برقراری امنیت و آرامش اجتماعی آن هم در داخل شهرها با وسعت نظر مختلف و حوزه متعدد کاری یک حرکت عظیم و بی‌نظیر است که نیروی انتظامی موفق به اجرا و عمل آن شده است.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: ناجا در کنار برقراری امنیت مرزها، حضور در عرصه شهرها و مناطق مختلف، مقابله با هر گونه هنجارشکنی و مأموریت‌های مختلف سعی می‌کند یک فضای کم حاشیه را برای افراد جامعه به وجود آورد تا مردم با خیال راحت بتوانند حرکت‌های خود را سامان دهند.

به گزارش فارس، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در ادامه سخنان خود به تلاش پلید استکبار جهانی در کشت انواع مواد مخدر، عمل‌آوری و واردات آن به ایران اضافه کرد: دشمنان این انقلاب که از هر سنگری شکست خورده و ناکام مانده‌اند به سنگر کثیف فروش ارزان قیمت مواد مخدر و ترانزیت آن به ایران روی آورده‌اند اما با تلاش نیروهای فداکار نیروی انتظامی اشرار و قاچاقچیان بی‌شماری تاکنون نابود شده و مبارزه بی‌امان همچنان ادامه دارد.

در این مراسم با قدردانی از حجت‌الاسلام موحدیان در سنگر مسئولیت قبلی حجت‌الاسلام علی اسماعیل‌زاده به عنوان مسئول جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل معرفی شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی همچنین در جمع فرماندهان، افسران، درجه‌داران و سربازان مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین‌شهر گفت: نیروی انتظامی مصمم است همسو با سایر ادارات و نهادها با ایجاد فضای امن در جامعه و مقابله با قاچاقچیان اسباب تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را فراهم آورد.

ابوتراب بهرامی افزود: زیرساخت تحقق شعار امسال برقراری امنیت پایدار است چرا که نظام اقتصادی پویا و بالنده در بستر جامعه امن اتفاق می‌افتد.

وی با بیان این‌که امنیت پایدار کنونی کشور حاصل تلاش نیروهای خدوم انتظامی است، از تلاش‌های فرماندهی انتظامی استان اردبیل به دلیل ایجاد امنیت مطلوب در داخل استان و مرزهای شمالی قدردانی کرد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز در سخنانی با اشاره به وضعیت استان اردبیل از لحاظ امنیتی و سطح آمادگی نیروها تصریح کرد:‌ این استان جز سه استان برتر کشور در حوزه امنیت پایدار است و کمترین آسیب‌ها و تهدیدهای اجتماعی را شاهد هستیم.

‌علی روستایی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در انجام مأموریت خطیر خود به صورت شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر فعال است و در تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین در سال تولید ملی تلاش می‌کند با تقویت مؤلفه‌های امنیت پایدار به تحقق شعار سال و عینیت بخشیدن به تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی کمک کند.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول