اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان اردستان

همایش ادبی کوثر ولایت برگزار شد

خبرگزاری فارس: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردستان، همایش ادبی کوثر ولایت ویژه بانوان شاعر، در این شهرستان برگزار شد.

همایش ادبی کوثر ولایت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، با حضور بانوان شاعر شهرستان‌های اردستان، نطنز، کاشان، آران و بیدگل و شهر زواره، همایش ادبی کوثر ولایت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان برگزار شد.

در این مراسم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان با بیان اینکه این همایش با همکاری انجمن‌های شعر و ادب ذوقی اردستانی و ادب عشاق زواره به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، تصریح کرد: بیش از 80 اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده که از بین این آثار 10 اثر به عنوان اثرات برتر انتخاب شده است.

فضل‌الله بصیرت، موضوع‌های ارسالی به دبیرخانه این همایش را آزاد اعلام کرد و گفت: اشعاری که با موضوع‌های سیره حضرت فاطمه‌زهرا(س)، حضرت امام خمینی(ره)، مقام و منزلت زن و مادر و حجاب به دبیرخانه همایش ارسال شده بود، از اولویت برخوردار بودند.

به گزارش فارس، انجمن‌های شعر و ادب ذوقی اردستانی و عشاق زواره بیش از یک صد نفر عضو دارند که 25 نفر از آنها را زنان شاعره این شهرستان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول