اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تکذیب خرید امتیاز تیم لیگ برتری گهر‌زاگرس

باشگاه گسترش فولاد تبریز به شایعات پایان داد

خبرگزاری فارس: باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز نسبت به انتشار خبر احتمال واگذاری سهمیه تیم گهرزاگرس به تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه واکنش نشان داد.

باشگاه گسترش فولاد تبریز به شایعات پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز نسبت به انتشار خبر احتمال واگذاری سهمیه تیم گهرزاگرس به تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه واکنش نشان داد.

در اطلاعیه‌ای که به همین منظور از سوی روابط‌عمومی باشگاه گسترش فولاد تبریز صادر شد، آمده است: خرید امتیاز تیم گهر‌زاگرس و سایر تیم‌های لیگ برتری در دستور کار این باشگاه نبوده و هرگونه اخبار مغایر با سیاست‌های کلان گسترش فولاد در این رابطه قویا تکذیب می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه می‌خوانیم: تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه گسترش فولاد تبریز هرگز به دنبال صعود مجازی به لیگ برتر نبوده و از این ظرفیت و امکان برخوردار است که بتواند با شایستگی مجوز و سهمیه صعود به لیگ برتر را از طریق موفقیت در رقابت‌های لیگ دسته اول اخذ کند.

تیم گسترش فولاد تبریز در لیگ دسته یک ایران حضور داشته و با صعود تیم گسترش فولاد سهند  تیم‌های این مجموعه در لیگ آزادگان به دو تیم افزایش یافت.

این تیم جوان سابقه حضور در دیدار پایانی جام حذفی کشور را داشته و سال گذشته نیز به ناحق از صعود به لیگ برتر بازماند.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول