اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله نخست مسابقات ووشو انتخابی تیم‌ ملی بزرگسالان

5 ورزشکار زنجانی به مرحله دوم اردوی تیم ملی ووشو راه یافتند

خبرگزاری فارس: با برگزاری مرحله نخست مسابقات ووشو انتخابی تیم‌ملی بزرگسالان ایران، 5 ورزشکار زنجانی توانستند جواز حضور در مرحله دوم این رقابت‌ها را کسب کنند.

5 ورزشکار زنجانی به مرحله دوم اردوی تیم ملی ووشو راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط‌عمومی هیئت ووشو استان زنجان، مرحله نخست مسابقات ووشوی انتخابی تیم‌ ملی بزرگسالان ایران روز گذشته با حضور ورزشکاران برتر این رشته در دو بخش تالو و ساندا به میزبانی آکادمی ووشو مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که در پایان این مرحله از رقابت‌ها، پنج ورزشکار زنجانی توانستند با پشت‌ سر گذاشتن حریفان خود جواز حضور در مرحله دوم را کسب کنند.

در بخش ساندا، رضا سبحانی در وزن منهای 52 کیلوگرم توانست با پشت سر گذاشتن جابر ناصریان، نام خود را در لیست 20 نفر برتر مرحله بعد جای دهد.

در همین وزن، دیگر ورزشکار زنجانی به نام مسعود انصاری قاطعانه امین سلیمی‌فرد را شکست داد تا هر دو سهمیه این وزن را ملی‌پوشان زنجانی به خود اختصاص دهند، که این بیان‌گر آن است که زنجان در وزن‌های سبک این بخش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

در وزن منهای 56 کیلوگرم، علی بختیاری با حساب دو بر یک موفق به شکست مسعود نجفی شد و اکبر محمدزاده نیز با کوله‌باری از تجربه، فراز ظفری را با نتیجه قاطع دو بر صفر از پیش رو برداشت تا ووشو زنجان در وزن منهای 56 کیلوگرم نیز دو نماینده داشته باشد.

بدین ترتیب در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی ووشو، چهار ورزشکار زنجانی برای کسب سهمیه این دو وزن به مصاف یکدیگر می‌روند تا از هم ‌اکنون دو سهمیه زنجان در ترکیب تیم‌ملی محرز شود.

در ادامه این رقابت‌ها و در وزن منهای 60 کیلوگرم، علیرضا بختیاری با حساب دو بر یک مغلوب حمید قره‌داغی شد و از قرار گرفتن در جمع 20 نفر برتر بازماند، در این وزن، علی یوسفی هم توانست جواز حضور در مرحله دوم را کسب کند.

در وزن منهای 65 کیلوگرم، صادق حیدری با پشت سر گذاشتن حریف خود به مرحله بعدی راه یافت.

با توجه به حضور سه ورزشکار در این وزن، محسن محمد سیفی به عنوان یکی از سرشناس‌ترین ملی‌پوشان حاضر در اردو، مرحله نخست را نظاره‌گر دیدار دو ورزشکار دیگر بود و حال باید در مرحله دوم به مصاف حیدری برود.

در وزن منهای 70 کیلوگرم نیز محمد خدابنده در برابر یوسف حصاری‌زاده به برتری رسید، اما در دومین بازی خود مقابل میلاد قزل‌سفلو تن به شکست داد تا نتواند به مرحله بعدی راه یابد.

سجاد عباسی هم در این وزن به دور بعدی صعود کرد. ووشو زنجان در اوزان منهای 75، 80، 85، 90 و به‌اضافه 90 کیلوگرم نماینده‌ای در این رقابت‌ها نداشت که در این اوزان نیز جواد آقایی به همراه امید زارع ‌رفیع، حمید رضا لادور، امیر فضلی، حمید رضا قلی‌پور، غلام‌ حسین‌زاده، محمد دولتمندی، کامران مروتی، مرتضی عظیمی و مهدی ادیب‌نژاد به جمع 20 نفر برتر راه یافتند.

در بخش تالو رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی بزرگسالان نیز دو ورزشکار زنجانی حضور داشتند که میثم امانی به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست در این رقابت‌ها حاضر شود و مهدی جباری نیز در پیشی‌گرفتن از سایر حریفان خود برای راه‌یافتن به مرحله دوم این مسابقات بازماند تا بدین ترتیب تالوی زنجان برخلاف ساندا نماینده‌ای در تیم ‌ملی بزرگسالان برای اعزام به رقابت‌های ویتنام نداشته باشد.

روز گذشته از مربیان برتر سال گذشته نیز تجلیل شد که رامین موحدنیا و منصور نوروزی در بخش ساندا به همراه غفار امانی در بخش تالو جزو این نفرات بودند.

منصور نوروزی به عنوان مربی و دستیار سرمربی تیم ‌ملی بزرگسالان، قرار است به همراه این تیم عازم هوشی‌مینه ویتنام شود.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول