اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری:

برنامه عملیاتی تنظیم بازار در چهارمحال و بختیاری تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه عملیاتی تنظیم بازار در راستای تعدیل قیمت‌ها در این استان تدوین و عملیاتی می‌شود.

برنامه عملیاتی تنظیم بازار در چهارمحال و بختیاری تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی شهریارپور ظهر امروز در نشست کمیته تنظیم بازار این استان اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمتی که در بازار هم در سطح  ملی و هم در سطح این استان وجود دارد، باید با ارائه راهکارهایی این نوسانات را کاهش و افزایش قیمت‌ها را مهار کرد.

وی بر ضرورت تدوین برنامه عملیاتی تنظیم بازار برای این استان تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در کمیته تنظیم بازار استان چهارمحال و بختیاری باید برنامه‌های خود را ارائه کنند تا با جمع‌بندی این برنامه‌ها، تدوین نهایی برنامه صورت گیرد.

شهریارپور تصریح کرد: برنامه‌های پیشنهادی باید هرچه سریع‌تر جمع‌بندی و عملیاتی شود تا قیمت‌ها تعدیل و با مشکل گرانی روبه‌رو نشویم.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقدامات صورت گرفته از سوی کمیته تنظیم بازار این استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این برنامه‌ها در راستای ذخیره‌سازی کالاها و اقلام موردنیاز در استان تدوین شده تا با کمبود کالا مواجه نشده و تعدیل در بازار حاکم شود.

شهریارپور با بیان اینکه 22 کالای ضروری مشمول تنظیم بازار در این استان می‌شود، افزود: علاوه‌ بر این 22 کالا، برای سایر موادغذایی و اقلام مورد نیاز استان نیز برنامه و دستورالعمل‌هایی اندیشیده شده و مردم استان نگرانی در این رابطه نداشته باشند.

وی در ادامه به بازدید اخیر خود از میدان میوه و تره‌بار شهرکرد اشاره کرد و اظهار داشت: تحول جدیدی در این میدان دیده نشده به گونه‌ای که باید گفت در این مکان، بنگاه‌های عرضه‌کننده میوه و تره‌بار مغازه‌داری می‌کنند و نقش مفیدی در عرضه مستقیم کالا ندارند.

شهریارپور افزود: باید مدیریت این بنگاه‌ها و میادین میوه و تره‌بار را تقویت کرد و با ایجاد زیرساخت‌های لازم، رابطه بین بنگاه‌داران با تولیدکنندگان عمده میوه بیشتر شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه بر ضرورت توسعه و بهر‌ه‌گیری از ظرفیت بازارچه‌های دائمی توزیع کالا در این استان تاکید کرد و گفت: این بازارچه‌ها از رونق خوبی برخوردار نیست و باید راهکارهای مناسبی در راستای رونق هرچه بیشتر این بازارچه‌ها در این کمیته ارائه شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول