اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

1500 نفر در دوره‌های مالیات بر ارزش افزوده شرکت کردند

خبرگزاری فارس: مدیر پروژه آموزشی مالیات بر ارزش افزوده خراسان‌شمالی گفت: ‌هزار و 500 نفر در دوره‌های مالیات بر ارزش افزوده شرکت کردند.

1500 نفر در دوره‌های مالیات بر ارزش افزوده شرکت کردند

امین عاملی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این تعداد شامل اقشار مختلف مردم بوده که طی ماه‌های اخیر آموزش‌های مربوط به مالیات بر ارزش افزوده را گذرانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها به صورت رایگان برگزار شده و گواهی‌نامه معتبری از سوی دانشگاه علوم اقتصادی به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود، افزود: مالیات بر ارزش افزوده قانون بوده و باید توسط دستگاه‌های متولی برگزار شود.

عاملی‌پور تصریح کرد: بخش قابل توجهی از شرکت‌کنندگان در این دوره‌های آموزشی را اصناف تشکیل می‌دادند.

وی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی از سوی دبیرخانه ستاد اجرایی دوره‌های تخصصی مالیات بر ارزش افزوده امسال نیز ادامه خواهد داشت، افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به این دبیرخانه مراجعه کنند.

مدیر پروژه آموزشی مالیات بر ارزش افزوده خراسان‌شمالی گفت: این دوره‌های آموزشی با همکاری معاونت برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌شمالی و سازمان امور مالیاتی به منظور آشنایی مردم با قوانین مالیات بر ارزش افزوده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول