اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

نمایشگاه‌ دستاوردهای دولت جلوه‌ای از ارتباط مستمر دولت و ملت است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: نمایشگاه یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور جلوه‌ای از ارتباط بی‌نظیر و مستمر مردم و مسئولان رده عالی دولت است.

نمایشگاه‌ دستاوردهای دولت جلوه‌ای از ارتباط مستمر دولت و ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی‌ استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی به برپایی نمایشگاه یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور به طور متمرکز در مشهد مقدس و به صورت بخشی در مراکز استان‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: جلوه‌های زیبای ارتباط مردم و مسئولان رده بالای دولت که ابتکاری از سوی دولت احمدی‌نژاد است در این نمایشگاه به دید عموم گذاشته می‌شود.

وی در ادامه این گزارش اضافه کرد: معرفی دستاوردهای سفرهای استانی نیز در راستای تاکیدات امام سفر کرده انقلاب اسلامی است که می‌فرمایند "کارهایی که می‌کنید به مردم بگویید تا دشمنان نگویند کاری انجام نشده است".

استاندار هرمزگان در ادامه این گزارش می‌افزاید: دشمنان و بدخواهان نیز باید بدانند که دستاوردها و خدمات این دولت به سمع و نظر مردم می‌رسد تا نتوانند به اهداف شوم خود که همان گسستن طناب محکم مهرورزی ملت و دولت است برسند.

* ارتباط صمیمی ملت و دولت در اوج خود قرار دارد

عزیزی در بخشی دیگر از این گزارش آورده است: سفرها و دیدارهای مردمی، طرح تکریم ارباب رجوع، اجرا و راه ‌اندازی سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)، نامه‌های متعدد مردمی و پاسخگویی مسئولان و حضور آنان در جمع مردم را در دولت‌های نهم و دهم برجسته و در اوج خود عنوان و تصریح کرد: ارتباط مردم و دولت بر پایه عدالت محوری و مهرورزی بسیار صمیمی و نزدیک شده است.

وی افزود: طبق آمار نهاد ریاست جمهوری بسیاری از نامه‌های مردمی در خصوص پیشنهادات و ابراز احساسات بوده که نشان می‌دهد مردم دولت را از بطن خود و دولتی مردمی می‌دانند که به حرف‌ها و درد دل‌هایشان گوش می‌کند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: تفویض بسیاری از اختیارات به دستگاه‌های اجرایی استانی، لزوم توجه به برنامه‌ریزی و نظارت مستمر بر امور و مصوبات متعدد و عادلانه استانی در کشور از جمله محسنات سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع اعتبارات و امکانات، متناسب با شرایط و مقتضیات هر منطقه از جمله مزیت‌های بازدید میدانی شخص رئیس جمهور و وزرای دولت است که از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شده و در جهت رفع آنها و باز کردن گره‌های زندگی مردم تدابیر لازم را اتخاذ می‌کنند.

عزیزی تاکید کرد: رمز موفقیت انقلاب و نظام اسلامی در یکپارچگی و وحدت است زیرا در سایه اتحاد، همراهی و همکاری مشترک مردم و مسئولان کشور است که می‌توان اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید و در جهت تحقق آرمان‌ها و اهداف بلند ملت گام‌هایی را به جلو برداشت.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول