اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی:

استان زنجان به مسیرهای تور دوچرخه‌سواری آذربایجان اضافه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: تور دوچرخه‌سواری آذربایجان هم‌اکنون در سه استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار می‌شود که سال آینده، شهر زنجان نیز به این تور اضافه می‌شود.

استان زنجان به مسیرهای تور دوچرخه‌سواری آذربایجان اضافه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، محمد شروین‌اسبقیان اظهار کرد: این تور هم‌اکنون در سه استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل با 929 کیلومتر برگزار می‌شود که سال آینده، شهر زنجان نیز در مسیر این تور قرار خواهد گرفت.

وی، برگزاری این تور در ایران را نشان از اقتدار، امنیت و صلابت جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: افتخار می‌کنیم که در شهر طلایی میانه در استان آذربایجان‌شرقی میزبان اعضای تور دوچرخه‌سواری و رکابزنان کشورهای مختلف هستیم.

اسبقیان، از مردم میهمان‌دوست و خون‌گرم شهرستان میانه و مجموعه مدیریتی این شهرستان برای استقبال پرشور و بی‌نظیر از دوچرخه‌سواران و برگزاری مراسم باشکوه استقبال و تجلیل از برندگان مرحله سوم این تور تقدیر کرد.

وی گفت: شهرستان میانه در دامان خود قهرمانان نام‌آور آسیا و جهان را در رشته‌های وزنه‌برداری، کشتی، تکواندو و دوچرخه‌سواری پرورش داده و با حمایت‌های بیشتر در راه توسعه ورزش شاهد ارتقاء ورزش این شهرستان با ورزشکاران بیشتر خواهیم بود.

شهرستان میانه با 190 هزار نفر جمعیت در 178 کیلومتری جنوب‌شرقی شهر تبریز واقع است.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول